Gogoro CrossOver debiutuje jako elektryczny "dwukołowy SUV" o zasięgu ponad 90 mil, osiągach w terenie i absurdalnej praktyczności
Chociaż skutery i motorowery nie są może tak efektowne, często brakuje im stylu i osiągów prawdziwych motocykli https://www.notebookcheck.net/BMW-starts-production-of-quirky-CE-02-electric-moped-with-up-to-11-kW-motor-and-90-km-of-range-in-India.759421.0.htmlto jednak jest coś do powiedzenia na temat stopnia komfortu, praktyczności i łatwości użytkowania, które zapewniają. Wprowadzając na rynek CrossOver, Gogoro wydaje się celować bezpośrednio w ten czynnik praktyczności i zwiększać go do 11.
Gogoro CrossOver jest wprowadzany na rynek w dwóch wariantach: CrossOver i CrossOver S, zapewniających odpowiednio 7,0 kW (9,4 KM) i 7,6 kW (10,2 KM) - mniej więcej taką samą lub nieco lepszą wydajność w porównaniu do przeciętnego skutera o pojemności 125 cm3. Podczas gdy osiągi CrossOvera nie są niczym szczególnym, z maksymalną prędkością od około 60 km/h (37,3 mph) do 70 km/h (43,5 mph), wszechstronność i przemyślana reszta pakietu sprawiają, że jest to intrygujący e-hulajnoga.
Gogoro twierdzi, że wzmocniło i specjalnie zaprojektowało podwozie i zawieszenie do użytku w terenie i praktyczności. Chociaż deklarowany prześwit wynoszący 14,2 cm (5,59 cala) nie jest aż tak duży - tylko 11 mm więcej niż w przypadku Hondy PCX125 2023, która zdecydowanie nie jest SUV-em, mimo że jest to jak dotąd najwyższa wersja Gogoro - zapewnia zasięg 150 km (93,2 mil) przy umiarkowanej prędkości 30 km/h (18,6 mph).
Oprócz wydajnego układu napędowego i akumulatora, Gogoro CrossOver posiada bardzo konfigurowalny system bagażowy, który wykorzystuje stalowe ramy otaczające tylną część skutera. Wraz z rurowymi ramami, CrossOver posiada osprzęt montażowy umieszczony na zabawnym reflektorze LED oraz mały bagażnik pod wyjmowanym, dzielonym siedzeniem pasażera. W sumie system ten zapewnia kierowcom łącznie 26 punktów mocowania do załadowania ładunku, dopóki nie staną się niebiescy na twarzy.