Notebookcheck Logo

Hisense jest drugą największą marką telewizyjną na świecie przez trzy lata z rzędu w 2024 r

Hisense ponownie ogłasza się numerem 2 na rynku telewizorów. (Źródło zdjęcia: Hisense)
Hisense ponownie ogłasza się numerem 2 na rynku telewizorów. (Źródło zdjęcia: Hisense)
Hisense zapewnia teraz, że w 2024 r. stanowił prawie 15% wszystkich telewizorów dostarczanych w dowolnym miejscu, pozostając tym samym "globalną marką nr 2" w branży trzeci rok z rzędu. Firma przypisuje swój sukces temu, że od niedawna jest bardziej znaną marką dzięki międzynarodowym sponsorom sportowym, a także popytowi na coraz większe telewizory. W związku z tym twierdzi również, że w 2024 r. była "nr 1" pod względem ekranów o przekątnej 100 cali lub większej.
Business Home Theater Monitor

Hisense twierdzi, że jest"bezprecedensowym" osiągnięciem bycia drugą najlepiej sprzedającą się marką telewizorów na świecie przez 3 lata z rzędu. Powołując się na raport AVC Revo oparty na danych z 2024 r., producent OEM twierdzi również, że zwiększył te dostawy o 11,9% w porównaniu do tych z 2023 roku.

Wzrost ten najwyraźniej przyczynił się do 14,06% udziału w globalnym rynku telewizyjnym. Odpowiednio, Hisense widzi teraz zwrot z tego, co zainwestował w sponsoring wydarzeń sportowych, takich jak mistrzostwa UEFA EURO 2024, a także indywidualnego klubu piłkarskiego Paris St. Germain.

Hisense jest również obecnie sponsorem Formuły 1 infiniti Red Bull oraz australijskiej National Rugby League.

Producent OEM uważa się również za"markę nr 1" na świecie dla telewizorów w kategorii 100 cali i powyżej kategorii dla drugi rok z rzędu z rzędu; z drugiej strony, bardziej konwencjonalne modele, takie jak 75-calowy miniLED U9 są nadal łatwo dostępne na Amazon.

Hisense zmierzy się w 2025 roku z"przełomowymi" nowymi modelami, takimi jak 116-calowy telewizor TriChroma LED z"rewolucyjną" (a także opartą na miniLED) technologią RGB Local Dimming, nie wspominając o ultra-masywnym, 136-calowym 120Hz microLED 136MX, zaprezentowanym na targach CES na targach CES na początku roku.

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2025 01 > Hisense jest drugą największą marką telewizyjną na świecie przez trzy lata z rzędu w 2024 r
Deirdre O'Donnell, 2025-01-26 (Update: 2025-01-27)