Hisense jest drugą największą marką telewizyjną na świecie przez trzy lata z rzędu w 2024 r
Hisense twierdzi, że jest"bezprecedensowym" osiągnięciem bycia drugą najlepiej sprzedającą się marką telewizorów na świecie przez 3 lata z rzędu. Powołując się na raport AVC Revo oparty na danych z 2024 r., producent OEM twierdzi również, że zwiększył te dostawy o 11,9% w porównaniu do tych z 2023 roku.
Wzrost ten najwyraźniej przyczynił się do 14,06% udziału w globalnym rynku telewizyjnym. Odpowiednio, Hisense widzi teraz zwrot z tego, co zainwestował w sponsoring wydarzeń sportowych, takich jak mistrzostwa UEFA EURO 2024, a także indywidualnego klubu piłkarskiego Paris St. Germain.
Hisense jest również obecnie sponsorem Formuły 1 infiniti Red Bull oraz australijskiej National Rugby League.
Producent OEM uważa się również za"markę nr 1" na świecie dla telewizorów w kategorii 100 cali i powyżej kategorii dla drugi rok z rzędu z rzędu; z drugiej strony, bardziej konwencjonalne modele, takie jak 75-calowy miniLED U9 są nadal łatwo dostępne na Amazon.
Hisense zmierzy się w 2025 roku z"przełomowymi" nowymi modelami, takimi jak 116-calowy telewizor TriChroma LED z"rewolucyjną" (a także opartą na miniLED) technologią RGB Local Dimming, nie wspominając o ultra-masywnym, 136-calowym 120Hz microLED 136MX, zaprezentowanym na targach CES na targach CES na początku roku.