Hisense ogłasza się #1 w wysyłce telewizorów na świecie w grudniu 2022 r
Według grupy badającej rynek AVC Revo, Hisense uderzył w ważny kamień milowy na swojej drodze do szczytu rynku telewizyjnego na świecie, dostarczając 2,326 mln jednostek w ostatnim miesiącu 2022 roku. OEM twierdzi teraz, że zajął drugie miejsce w tych kategoriach za cały 2022 rok.
Hisense - który jest również zaangażowany w takie obszary, jak "medycyna precyzyjna Living 3D-printed bone replacements to reach VA hospitals as part of VA Ventures' BioBone project" i optyka dla łączności jak również jego duży ekran dział konsumencki - zauważa, że sprzedał 12,2% więcej jednostek rok do roku na rynkach takich jak Europa i Japonia więcej jednostek rok do roku na rynkach takich jak Europa i Japonia, zwiększając tym samym swój udział w rynku globalnym do 12,06%.
Firma przedstawiła również te twierdzenia, jak również te, że zajęła wiodącą pozycję w rodzimych Chinach, podczas swojej kadencji jako sponsor ostatnich międzynarodowych mistrzostw w piłce nożnej międzynarodowych mistrzostw.
OEM teraz zobowiązuje się do budowania na swoim sukcesie poprzez utrzymanie jego zobowiązanie do wydania "więcej premium" w miarę upływu czasu. Jego CES 2023 pokaz wydaje się wzmacniać ten cel, chwaląc się nowymi modelami high-end zawierającymi najnowsze technologie, takie jak wysoka jasność mini-LED technologia, która powinna dołączyć do innych z wysokim współczynnikiem odświeżania OLED wkrótce.
Kup Hisense U8H-series TV na Amazon