Hyundai, Kia widzą świetlaną przyszłość pojazdów elektrycznych, ponieważ sprzedaż "podwaja się rok do roku", podczas gdy Tesla zwalnia pomimo trwającej wojny cenowej
Przez cały 2023 r. producenci samochodów ostrzegali https://www.notebookcheck.net/Toyota-gloats-it-was-right-to-sit-out-the-EV-craze-as-Honda-ends-cheap-electric-car-project-with-GM.762290.0.html przed nadchodzącym spowolnieniem ze strony rynku pojazdów elektrycznych, a wielu z nich podjęło działania naprawcze, takie jak dostosowanie perspektyw produkcji, a nawet zwalnianie pracowników. Z drugiej strony Hyundai i Kia wydają się nie być zbytnio zaniepokojone obawami swoich konkurentów, zgodnie z Reuters.
Rozmawiając z publikacją przed LA Auto Show, globalny dyrektor operacyjny Hyundaia, Jose Muñoz, powiedział, że nadal jest bardzo optymistycznie nastawiony do pojazdów elektrycznych, dodając, że sprzedaż pojazdów elektrycznych Hyundaia podwaja się rok do roku i że popyt jest mniejszym problemem niż moce produkcyjne.
Gdybym miał dziś większe moce produkcyjne, mógłbym sprzedawać więcej samochodów. - Jose Muñoz, globalny dyrektor operacyjny Hyundai.
Dyrektor operacyjny Kia America, Steven Center, skomentował, że sektor pojazdów elektrycznych Kia nadal rośnie, pomimo rosnących obaw związanych z obecnym klimatem gospodarczym.
Nadal rozwijamy się organicznie, pomimo pogody na zewnątrz. Nie obserwujemy spowolnienia. - Steven Center, dyrektor operacyjny, Kia America
Według niedawnego raportu sprzedaży Hyundaia z października 2023 r https://www.prnewswire.com/news-releases/hyundai-motor-america-reports-october-2023-sales-301974018.htmlpojazdy akumulatorowo-elektryczne wydają się być liderem, a Ioniq 5 odnotował 89% wzrost w porównaniu z październikiem 2022 roku. Kia podaje podobne wyniki w swoich październikowych wynikach, przy czym EV6 odnotował 30% wzrost sprzedaży rok do roku, a sprzedaż BEV wzrosła o 83% w porównaniu z październikiem 2023 roku.
Z drugiej strony Tesla wydaje się tracić na popularności, ponieważ inni producenci pojazdów elektrycznych zyskują na popularności. Na stronie podano że w pierwszych dziewięciu miesiącach 2023 r. Tesla straciła około 8% udziału w rynku, chociaż nadal odnotowała 41% wzrost sprzedaży rok do roku. We wrześniu 2023 r. Tesla odnotowała tylko 6% wzrost sprzedaży w porównaniu z rokiem poprzednim. To spowolnienie sprzedaży ma miejsce pomimo ciągłej wojny cenowej wywołanej przez firmę kierowaną przez Muska w celu zwiększenia sprzedaży.
Dopiero okaże się, co 30 listopada uruchomienie Cybertruck tesli, ale Elon Musk jasno dał do zrozumienia, że minie trochę czasu, zanim Tesla przyspieszy do pełnej produkcji swojego elektrycznego pickupa.
Proszę kupićładowarkę Autel Home Smart Electric Vehicle (EV) Level 2 na Amazon lub nabyć uchwyt Peak Design Mobile Car Dashboard Mount na Amazon.