Identyfikacja marki LG otrzymuje animowaną aktualizację
LG zaprezentował nowe logo, z którym jego Komputery PC, Telewizory oraz sprzęt audio będzie oznaczony marką w przyszłości. Następnie ponownie, ten "re-vamped" ikona jest nadal składa się z inicjałów dla logo firmy ("Life's Good") z dodaną strategiczną kropką, której celem jest sprawienie, aby wyglądała bardziej jak zarys słodkiej, małej, jednookiej twarzy.
Z drugiej strony, tradycyjna czcionka, cieniowanie i wrażenie głębi zostało wycofane z tej nowej wersji. Ponadto, jest on teraz zamontowany na polu koloru sygnatury LG "Active Red", w przeciwieństwie do prawie bordowego przycisku z poprzednich lat.
LG ma nadzieję, że dzięki temu logo stanie się bardziej młodzieżową feel. Być może dlatego jego "twarz" również została unowocześniona o kilka ruchów i gestów, w tym tańczenia, kręcenia się i mrugania, które będą widoczne, gdy nowe animacje będą obsługiwane.
Ogólna idea wydaje się być taka, że (widzący) konsument może nadal łączyć się z marką, nawet jeśli jednocześnie testuje nowy soundbar w sklepie, lub, co zostało mocno zasugerowane podczas wprowadzenia na stronie https://www.lgnewsroom.com/2023/04/lg-smiles-back-to-the-world-with-its-new-brand-identity/ nowej identyfikacji wizualnej na całym świecie, zawędrował do wirtualnej wirtualnej przestrzeni prowadzonej przez firmę. Zgodnie z tym, to logo-szmatka jest tym, jak LG zamierza w przyszłości "przekraczać pokolenia i miejsca".
Kupić LG C2 OLED (2022) na Amazon