Notebookcheck Logo

PowerVR GE8300

-

PowerVR Series8XE Rodzina

PowerVR GE8320 @ 0.4 - 0.65 GHz
PowerVR GE8300 @ 0.66 GHz
PowerVR GE8100 @ 0.57 GHz
ArchitekturaPowerVR Series8XE
Zegar rdzenia660 MHz
Pamięć współdzielonanie
APIDirectX 10, OpenGL 3.x, 4.x, OpenGL ES 3.0
Technologia20 nm
TechnologieOpenGL ES 3.2, Vulkan 1.1, OpenCL 1.2, Android NN HAL API Support
Data premiery09.09.2014
Witryna producentawww.imgtec.com
CPU in PowerVR GE8300GPU Base SpeedGPU Boost / Turbo
UNISOC Tiger T3104 x 1800 MHz? MHz800 MHz
Mediatek Helio A22 MT67614 x 2000 MHz? MHz? MHz
Mediatek MT8766B4 x 2000 MHz? MHz? MHz
Mediatek Helio A20 MT6761D4 x 1800 MHz? MHz550 MHz
min. - max.? MHz550 - 800 MHz

Testy

3DMark - 3DMark Ice Storm Unlimited Graphics
min: 6349     avg: 7555     median: 7567 (1%)     max: 8643 Points
3DMark - 3DMark Ice Storm Extreme Graphics
4908 Points (1%)
3DMark - 3DMark Sling Shot (ES 3.0) Unlimited
min: 442     avg: 525     median: 509 (2%)     max: 763 Points
3DMark - 3DMark Sling Shot (ES 3.0) Unlimited Graphics
min: 390     avg: 469.6     median: 458 (1%)     max: 712 Points
3DMark - 3DMark Sling Shot Extreme (ES 3.1) Unlimited
min: 238     avg: 306.5     median: 299 (1%)     max: 509 Points
3DMark - 3DMark Sling Shot Extreme (ES 3.1) Unlimited Graphics
min: 197     avg: 258.1     median: 253 (1%)     max: 443 Points
3DMark - 3DMark Sling Shot (ES 3.0)
min: 411     avg: 472.7     median: 463 (4%)     max: 712 Points
3DMark - 3DMark Sling Shot (ES 3.0) Graphics
min: 357     avg: 417.5     median: 414 (2%)     max: 618 Points
3DMark - 3DMark Sling Shot Extreme (ES 3.1)
min: 239     avg: 273.2     median: 266 (1%)     max: 406 Points
3DMark - 3DMark Sling Shot Extreme (ES 3.1) Graphics
min: 197     avg: 243.9     median: 222.5 (1%)     max: 508 Points
GFXBench - GFXBench 5.0 4K Aztec Ruins High Tier Offscreen
min: 0.38     avg: 0.4     median: 0.4 (0%)     max: 0.48 fps
GFXBench - GFXBench 5.0 Aztec Ruins High Tier Offscreen
min: 0.7     avg: 0.9     median: 0.9 (0%)     max: 1.4 fps
GFXBench - GFXBench 5.0 Aztec Ruins Normal Tier Offscreen
min: 1.9     avg: 2.6     median: 2.3 (0%)     max: 4.2 fps
GFXBench - GFXBench Car Chase Offscreen
min: 1.8     avg: 2.1     median: 2 (0%)     max: 2.9 fps
GFXBench 3.1 - GFXBench Manhattan ES 3.1 Offscreen
min: 2.5     avg: 4.4     median: 4.3 (0%)     max: 6.2 fps
GFXBench 3.0 - GFXBench 3.0 Manhattan Offscreen
min: 5.9     avg: 6.9     median: 6.6 (0%)     max: 9.2 fps
GFXBench (DX / GLBenchmark) 2.7
GFXBench T-Rex HD Offscreen C24Z16 +
GFXBench (DX / GLBenchmark) 2.7 - GFXBench T-Rex HD Offscreen C24Z16
min: 13     avg: 14.6     median: 14 (0%)     max: 20 fps
Antutu v9 - AnTuTu v9 GPU
min: 9927     avg: 11148     median: 11148 (1%)     max: 12369 Points
Basemark GPU 1.2 - Basemark GPU 1.2 Vulkan Official Medium Offscreen 1080
7.5 fps (0%)
PassMark PerformanceTest Mobile V1 - PerformanceTest Mobile V1 2D Graphics Tests
min: 2563     avg: 7985     median: 3272 (1%)     max: 27482 Points
PassMark PerformanceTest Mobile V1 - PerformanceTest Mobile V1 3D Graphics Tests
min: 536     avg: 910     median: 678 (1%)     max: 1991 Points
Power Consumption - GFXBench Aztec Ruins Normal Tier Offscreen Power Consumption 150cd *
min: 3.14     avg: 3.2     median: 3.2 (1%)     max: 3.33 Watt
00.20.40.60.70.91.11.31.51.71.822.22.42.62.82.93.13.33.5Tooltip
- Zakres wyników testów referencyjnych dla tej karty graficznej
red legend - Średnia wartość wyników testów referencyjnych dla tej karty graficzne
* Smaller numbers mean a higher performance

Testy gier

Zamieszczone niżej wyniki pochodzą z testów zrecenzowanych laptopów. Należy pamiętać, że osiągi poszczególnych konfiguracji zależą od zastosowanej pamięci własnej karty (VRAM), zegarów karty (mogą być różne), procesora, ustawień systemu, sterowników i wersji systemu operacyjnego. Tym samym uzyskane wyniki nie muszą być reprezentatywne dla wszystkich laptopów wyposażonych w daną kartę graficzną. By uzyskać szczegółowe informacje o wynikach testów, należy kliknąć na podaną wartość liczbową (fps, czyli kl/s).

League of Legends: Wild Rift

League of Legends: Wild Rift

2020
low
44  fps    + Porównaj + 📈 Graph
» Na wszystkich testowanych laptopach grywalna przy ustawieniach low.
Call of Duty Mobile

Call of Duty Mobile

2020
low
39  fps    + Porównaj + 📈 Graph
» Na wszystkich testowanych laptopach grywalna przy ustawieniach low.
Armajet

Armajet

2020
high
30  fps    + Porównaj + 📈 Graph
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
PUBG Mobile

PUBG Mobile

2018
low
21 25 26 ~ 24 fps    + Porównaj + 📈 Graph
med.
16 25 26 ~ 22 fps    + Porównaj + 📈 Graph
high
0 (!) 24 ~ 12 fps    + Porównaj + 📈 Graph
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
Arena of Valor

Arena of Valor

2018
low
32 53 59 ~ 48 fps    + Porównaj + 📈 Graph
ultra
31 50 52 ~ 44 fps    + Porównaj + 📈 Graph
» Na większości testowanych laptopów grywalna przy ustawieniach ultra.
Shadow Fight 3

Shadow Fight 3

2018
low
38  fps    + Porównaj + 📈 Graph
» Na wszystkich testowanych laptopach grywalna przy ustawieniach low.
Dead Trigger 2

Dead Trigger 2

2013
high
30  fps    + Porównaj + 📈 Graph
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
Asphalt 8: Airborne

Asphalt 8: Airborne

2013
low
17 29 ~ 23 fps    + Porównaj + 📈 Graph
high
23  fps    + Porównaj + 📈 Graph
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
Asphalt 9: Legends

Asphalt 9: Legends

2013
low
7 8.5 9 9.5 28 ~ 12 fps    + Porównaj + 📈 Graph
high
8 9 14 ~ 10 fps    + Porównaj + 📈 Graph
» Niegrywalna na większości testowanych laptopów.
lowmed.highultraQHD4K
League of Legends: Wild Rift44
Call of Duty Mobile39
Armajet30
PUBG Mobile242212
Arena of Valor4844
Shadow Fight 338
Dead Trigger 230
Asphalt 8: Airborne2323
Asphalt 9: Legends1210
< 30 fps
< 60 fps
< 120 fps
≥ 120 fps
3
4

1


3
2


1







Więcej informacji w rankingu płynności w grach

v1.28
log 19. 12:02:59

#0 ran 0s before starting gpusingle class +0s ... 0s

#1 no ids found in url (should be separated by "_") +0s ... 0s

#2 not redirecting to Ajax server +0s ... 0s

#3 did not recreate cache, as it is less than 5 days old! Created at Thu, 19 Dec 2024 05:31:27 +0100 +0.001s ... 0.001s

#4 no comparison url found in template nbc.compare_page_1 needed +0.023s ... 0.023s

#5 no comparison url found in template nbc.compare_page_1 needed +0s ... 0.024s

#6 composed specs +0s ... 0.024s

#7 did output specs +0s ... 0.024s

#8 start showIntegratedCPUs +0s ... 0.024s

#9 getting avg benchmarks for device 9838 +0.015s ... 0.038s

#10 got single benchmarks 9838 +0.066s ... 0.104s

#11 got avg benchmarks for devices +0s ... 0.104s

#12 min, max, avg, median took s +0.407s ... 0.511s

#13 before gaming benchmark output +0s ... 0.511s

#14 Got 30 rows for game benchmarks. +0.008s ... 0.519s

#15 composed SQL query for gamebenchmarks +0s ... 0.519s

#16 got data and put it in $dataArray +0.004s ... 0.523s

#17 benchmarks composed for output. +0.151s ... 0.674s

#18 no comparison url found in template nbc.compare_page_1 needed +0.003s ... 0.677s

#19 return log +0s ... 0.677s

Please share our article, every link counts!
Mail Logo

Klasa 1

Arc B580

Klasa 3

UHD Graphics 32EUs
UHD Graphics 750
UHD Graphics 730
A12Z Bionic GPU *
A17 Pro GPU *
A16 GPU 5-Core *
A15 GPU 5-Core *
Mali-G615 MP6 *
A15 GPU 4-Core *
A14 Bionic GPU *
Adreno 660 *
Mali-G78 MP24 *
Mali-G78 MP22 *
A13 Bionic GPU *
A12 Bionic GPU *
Mali-G78 MP20 *
Mali-G78 MP14 *

Klasa 4

Mali-G77 MP11 *
Xclipse 530
Mali-G77 MP9 *
Mali-G76 MP16 *
Mali-G610 MP6 *
Mali-G610 MP4 *
Adreno 642 *
Mali-G610 MP3 *
Adreno 642L *
Adreno 710 *
Adreno 640 *
Maleoon 910 *
Mali-G76 MP10 *
Mali-G57 MP6 *
Mali-G57 MP5 *
PowerVR GM9446
VideoCore VII *
Mali-G52 MP6 *
Mali-G52 MP2 *
Mali-G52 MP1 *
Adreno 620 *
IMG BXM-8-256
Mali-G57 MP4 *
Mali-G57 MP3 *

Klasa 5

Klasa 6

* lokata szacunkowa

Klaus Hinum (Update: 2020-01- 6)