PowerVR GX6450
-
PowerVR Series 6XT (Rogue) Rodzina
| ||||||||||
Nazwa robocza | Rogue | |||||||||
Architektura | PowerVR Rogue | |||||||||
Potoki | 128 - ZJC | |||||||||
Zegar rdzenia | 450 (?) MHz | |||||||||
Magistrala | 64 bit | |||||||||
Pamięć współdzielona | nie | |||||||||
API | DirectX 10, OpenGL 3.x, 4.x, OpenGL ES 3.0 | |||||||||
Technologia | 20 nm | |||||||||
Technologie | OpenGL 3.x, 4.x, OpenGL ES 3.0 | |||||||||
Data premiery | 09.09.2014 | |||||||||
Witryna producenta | www.imgtec.com |
|
Testy
GFXBench T-Rex HD Offscreen C24Z16 +
- Średnia wartość wyników testów referencyjnych dla tej karty graficzne
* Smaller numbers mean a higher performance
Testy gier
Zamieszczone niżej wyniki pochodzą z testów zrecenzowanych laptopów. Należy pamiętać, że osiągi poszczególnych konfiguracji zależą od zastosowanej pamięci własnej karty (VRAM), zegarów karty (mogą być różne), procesora, ustawień systemu, sterowników i wersji systemu operacyjnego. Tym samym uzyskane wyniki nie muszą być reprezentatywne dla wszystkich laptopów wyposażonych w daną kartę graficzną. By uzyskać szczegółowe informacje o wynikach testów, należy kliknąć na podaną wartość liczbową (fps, czyli kl/s).
low | med. | high | ultra | QHD | 4K | |
---|---|---|---|---|---|---|
League of Legends: Wild Rift | 59 | |||||
< 30 fps < 60 fps < 120 fps ≥ 120 fps | 1 | | | | | |
Więcej informacji w rankingu płynności w grach
Brak recenzji dla tej karty graficznej.