Indiana Jones and the Great Circle otrzymuje liczne poprawki specyficzne dla Nvidii dzięki nowej aktualizacji
Indiana Jones i Wielki Krąg jest już dostępna na PC od nieco ponad tygodnia. Chociaż gra wygląda absolutnie oszałamiająco, jest to ogromnym obciążeniem pamięci VRAM ze względu na zintegrowane śledzenie promieni i śledzenie ścieżek wbudowane w idtech 7. Teraz gra będzie wyglądać jeszcze lepiej, dzięki nowej łatce. Zatytułowana Aktualizacja 2, wprowadza szereg ulepszeń wydajności na PC.
- Naprawiono błąd, w wyniku którego Nvidia DLSS mogła powodować problemy z wydajnością po włączeniu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że funkcja Nvidia Frame Generation nie była prawidłowo aktywowana w przypadku korzystania z HDR.
- Naprawiono błąd, który powodował, że tryb niskiego opóźnienia Nvidia mógł powodować problemy z wydajnością, gdy był używany z generowaniem klatek.
- Naprawiono błąd, który powodował, że globalne oświetlenie mogło być całkowicie wyłączone podczas grania na kartach graficznych z pamięcią VRAM poniżej minimum.
- Naprawiono błąd, na skutek którego oświetlenie mogło być zbyt jasne we wnętrzach, jeśli funkcja śledzenia promieni (Full Ray Tracing) była ustawiona na średnią lub wysoką jakość.
- Znany błąd: Funkcja Nvidia Frame Generation może być tymczasowo wyłączona, jeśli HDR jest aktywowany po raz pierwszy. Aby obejść ten problem, proszę wyłączyć, a następnie ponownie włączyć DLSS. Czynność tę należy wykonać tylko raz.
Wspomniane powyżej poprawki globalnego podświetlenia zostały również przeniesione na konsole Xbox Series X|S. Aktualizacja 2 do gry Indiana Jones and the Great Circle rozwiązała również pewne problemy z trybem fabularnym gry, w szczególności te, które mogły zablokować postęp z powodu niewykonania telegrafowanych działań przez postać niezależną. Wreszcie, zapewnia ona, że pliki zapisu nie będą już uniemożliwiały rozgrywki i usuwa kilka drobnych błędów. Aktualizację można pobrać natychmiast na PC i Xbox.
W naszej recenzjigra Indiana Jones and the Great Circle bardzo przypadła nam do gustu dzięki doskonałej równowadze pomiędzy skradaniem, walką, zagadkami i estetyką. Projekt poziomów jest nieskazitelny, a każda lokacja jest ręcznie wykonana z drobiazgowymi szczegółami. Jest to bez wątpienia jedna z najfajniejszych gier wydanych w 2024 roku i zalecamy wypróbowanie jej przynajmniej raz.