Notebookcheck Logo

Intel: powrót do konkurencji na utraconych rynkach

W firmie Intel ani myślą odpuszczać konkurencji.

W ramach konferencji Citi Global Tech Conference z ust przedstawiciela firmy Intel padły słowa o tym, że faktycznie utracono część rynku na rzecz spółki AMD. Oczywiście, jak przystało na giganta z branży produkcji procesorów, padło zapewnienie, iż nie zamierzają zostawiać tego, jak jest. Mianowicie firma Intel chce konkurować w każdym możliwym segmencie rynku, niezależnie od ceny za procesor (np. bardzo tanie) czy jego zastosowania (np. obliczenia związane z AI).

Bardziej agresywna strategia firmy Intel ma być napędzana poprawioną dostępnością procesorów których, jakiś czas brakowało na rynku (zrezygnowano z ich produkcji na rzecz wytwarzania najwydajniejszych CPU).

Co to oznacza w praktyce? Więcej procesorów na każdą kieszeń, mobilnych, wyspecjalizowanych i dla samodzielnie montujących własne komputery.

Źródło: Wccftech

» skomentuj na forum «

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2019 09 > Intel: powrót do konkurencji na utraconych rynkach
Sylwester Cyba, 2019-09- 8 (Update: 2019-09- 8)