Notebookcheck Logo

Intel stawia na ultrabooki

40% rynku laptopów dla ultrabooków już pod koniec 2012 roku. Taki ambitny cel wyznaczył sobie Intel.

Intel wydaje się nie przejmować sukcesem tabletów i częściowym przejmowaniem rynku przez smartfony. Sukces na najbliższe miesiące a może i lata wiąże z ultrabookami. W tym miejscu napotyka na opór po stronie producentów, którzy są sceptycznie nastawieni do tych laptopów o silnie spłaszczonych obudowach po tym jak lansowane od 2009 roku laptopy klasy CULV nie zdobyły znaczącego udziału w rynku (w przeciwieństwie np. do iPada).

Zapowiada się, że decydującą rolę znów odegra cena. Intel widzi ją na poziomie około 1 tys. dolarów dla klienta końcowego. Naszym zdaniem to zbyt dużo i właśnie z tego powodu koncepcja ultrabooka jest skazana na niepowodzenie.

Źródło: DigiTimes

» skomentuj na forum «

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
Sylwester Cyba, 2011-07- 4 (Update: 2016-08- 7)