Inteligentne okulary Ray-Ban Meta ze sztuczną inteligencją już wkrótce
Seria inteligentnych okularów "Ray-Ban Meta" otrzymuje ekscytujące funkcje sztucznej inteligencji od twórcy Facebooka. Meta ogłosiła niedawno na Instagramie że wybrani użytkownicy w USA mogą aktywować "Hey Meta", wirtualnego asystenta, który wykorzystuje kamery i mikrofony okularów do oceny i komentowania obiektów w polu widzenia użytkownika.
Mark Zuckerberg demonstruje funkcje sztucznej inteligencji okularów Ray-Ban Meta
Na Instagrammark Zuckerberg, dyrektor generalny Meta, pokazuje nowe funkcje sztucznej inteligencji inteligentnych okularów Ray-Ban Meta, które są wciąż w fazie wczesnego dostępu. "Zaczynamy testować multimodalną sztuczną inteligencję, która może zarówno widzieć, jak i słyszeć w inteligentnych okularach Ray-Ban Meta", pisze Zuckerberg na rolce Instagram. W filmie CEO Meta mówi "Hey Meta", aby polecić parę spodni pasujących do koszuli w paski. Następnie głos AI opisuje to, co widzi i wybiera "ciemne dżinsy lub zwykłe spodnie".
Dyrektor techniczny (CTO) firmy Meta, Andrew Bosworth, ogłosił również na stronie Instagram że faza testowa Meta AI w inteligentnych okularach Ray-Ban Meta zostanie uruchomiona w ramach programu wczesnego dostępu w USA. "Wprowadzamy również możliwość zadawania pytań Meta AI w czasie rzeczywistym wszystkim klientom okularów Ray-Ban Meta w USA, częściowo zasilanych przez Bing" - dodaje Bosworth
modele "Wayfarer" i "Headliner" dostępne w sklepie internetowym Ray-Ban
Ray-Ban oferuje dwa modele okularów Meta Wayfarer i Meta Headliner w swoim sklepie internetowym za 299 dolarów każdy w siedmiu kombinacjach kolorystycznych. Oprócz kolorów oprawek, takich jak błyszcząca lub matowa czerń, Shiny Jeans lub Shiny Caramel, soczewki są dostępne w kolorze przezroczystym (z niebieskim filtrem światła lub bez), zielonym, bursztynowym, niebieskim lub brązowym.