Kierowca Uber Eats rzekomo kradnie iPhone'a 14 Pro i Apple Watch Ultra, ponieważ rośnie liczba kradzieży z dostawą tego samego dnia
W dzisiejszej dobie zakupów online, większość klientów chce trzymać swoje błyszczące new devicestakie jak iPhone 14 Pro lub Apple Watch Ultra, w swoich rękach tak szybko, jak to możliwe. Dlatego Apple oferuje opcję dostawy tego samego dnia w wielu obszarach metropolitalnych w USA, ale usługa o wartości 9 USD musi teraz radzić sobie z rosnącą liczbą skarg.
Według raportu "MacRumors, coraz więcej niezadowolonych fanów Apple twierdzi, że ich zamówienie tego samego dnia zostało skradzione podczas procesu wysyłki. Na przykład, jeden z poszkodowanych klientów z Kalifornii twierdzi, że jego przesyłka, która zawierała iPhone 14 Pro Max, Apple Watch Ultra i została zrealizowana przez kierowcę Uber Eats, została oznaczona jako dostarczona, mimo że pakiet nigdy nie dotarł do jego drzwi.
Rzekomo klient Applenie był pomocny w rozwiązaniu tego oczywistego przypadku kradzieży, a rozczarowany klient nie otrzymał jeszcze zwrotu pieniędzy za iPhone'a 14 Pro Max i Apple Watch Ultra (od 749 USD na Amazon), co daje kwotę 2 095 USD. Apple odpowiedział, że dochodzenie Ubera w sprawie tego incydentu zostało zakończone i że nie podejmie on żadnych działań. Podobno nawet lokalne władze odmówiły zbadania incydentu, ponieważ niektóre wydziały policji w Kalifornii nie przyjmują zgłoszeń dotyczących drobnych kradzieży, co oznaczałoby, że kwestionowanie odpowiedniego obciążenia karty kredytowej może być jedynym działaniem, które mogą podjąć poszkodowani klienci.
Źródło(-a)
MacRumors, Image: Victor Serban