Kolejki do wyświetlaczy Cybertruck przypominają wczesne dni iPhone'a, gdy pokryty błotem pickup przekracza limity Gigawipera
Od Teksasu po Waszyngton, cybertrucki Tesli są dostarczane do salonów wystawowych w miejscach takich jak centra serwisowe i ruchliwe centra handlowe w szczycie świątecznego sezonu zakupowego. Ten rozwój był prognozowany w plotce, która pojawiła się latem. W tamtym czasie informator twierdził, że wiele z dziesięciu Cybertrucków, które Tesla produkowała dziennie w tamtym czasie, było "umieszczanychna transporterach samochodowych w celu dystrybucji nie do wszystkich sklepów Tesli, ale do kilku ręcznie wybranych na podstawie kilku czynników (geografia, popyt i widoczność)", co wydaje się rzeczywiście mieć miejsce teraz.
Wydaje się, że pierwszy Cybertruck został dostarczony do centrum handlowego Westfield UTC w San Diego, zaskakując nawet przedstawicieli Tesli następnego dnia. Reklama Cybertrucka na zewnątrz wspomnianego centrum handlowego zawierała nawet "exosekelton" literówkę która została następnie poprawiona dla innych jednostek wyświetlających w całym kraju, co ilustruje nieco pośpieszny charakter okresu uruchamiania Cybertruck, którego kulminacją będzie dostawa 30 listopada. Chociaż fani Tesli potrzebowali kilku dni, aby poczuć powiew tej nowej strategii uruchamiania, teraz tworzą kolejki poza miejscami Tesli z wystawioną jednostką Cybertruck, która przypomina kolejki, które nie tak dawno temu Apple fani tworzyli na premierę każdego nowego iPhone'a.
Może to być dla Tesli stycznym dowodem na to, że popyt nie będzie problemem w dającej się przewidzieć przyszłości, ale jej głównym problemem będzie raczej rampa produkcyjna Cybertrucka. W rzeczywistości pierwsze detaliczne egzemplarze Cybertrucka mogą nawet nie trafić do pierwszych osób z rozległej listy rezerwacji. Ten sam informator https://twitter.com/spotted_model/status/1694508419334693269 który przewidział pojawienie się Cybertrucka w salonach przed premierą, powiedział również w sierpniu, że "albo podczas wydarzenia, albo zaraz po nim, SC w całym kraju jednocześnie dostarczą 5 lub 6 ciężarówek, które zostały im przydzielone... nie na podstawie numerów rezerwacji", ale raczej, że "Tesla już określiła pierwszych kilku klientów na podstawie wielu czynników", z których jeden z osobnych plotek twierdził, że jest to wpływ, jaki mają ci wpływowi w branży.
Wydaje się, że Tesla celuje w ogólną publiczność pickupa z Cybertruckiem, a nie w swoich oddanych fanów, co wyjaśniałoby jego nacisk na salony wystawowe i wpływowe osoby z branży, a także skupienie się na wytrzymałości pickupa w reklamach displayowych. Dużą częścią wizerunku, który Tesla stara się zbudować wokół Cybertrucka, byłaby jego terenowe możliwości terenowe, wspomagane przez 14-calowe skok zawieszeniatesla testowała je w dedykowanych miejscach.
Tak bardzo, że niedawny przelot Gigafactory w Teksasie, który montuje swój pierwszy elektryczny pickup, pozwolił rzucić okiem na najbrudniejszy Cybertruck, jaki kiedykolwiek widziano. Skąpany w błocie od opon po automatyczny tonneau i z prawie niewidocznym pod spodem nadwoziem ze stali nierdzewnej, sugeruje, że pojedyncza Gigawiper Cybertrucka mogła mieć swoje zdolności czyszczące rozciągnięte do granic możliwości.
Proszę kupić 48A Tesla Wall Connector z 24" kablem na Amazon
driving 5 HOURS to see the TESLA CYBERTRUCK pic.twitter.com/PV1ausyoKH
— SweatyRussian (@sweatyrussian) November 25, 2023
Cybertruck lineups awfully resemble Model 3 Deposit lineups in 2016 ???????? pic.twitter.com/ik8fiTdGE1
— Nic Cruz Patane (@niccruzpatane) November 25, 2023