UltraGear OLED 39GX90SA został wydany w Japonii po jego pierwszej prezentacji w tym kraju w zeszłym miesiącu. Dla kontekstu, UltraGear OLED 39GX90SA jest większą alternatywą dla UltraGear OLED 34GX90SA UltraGear OLED 34GX90SAktóry firma LG również wprowadziła na rynek japoński w tym tygodniu.
Jak omówiliśmy wcześniej, UltraGear OLED 39GX90SA wydaje się dzielić swój podstawowy panel WOLED z UltraGear OLED 39GS95QE (obecnie 912 USD na Amazon), który zadebiutował w zeszłym roku. W związku z tym ten pierwszy ma rozdzielczość 1440p, częstotliwość odświeżania 240 Hz i czas reakcji 0,03 ms GtG z krzywizną 800R. Tym razem LG dodało jednak drugi port DisplayPort 1.4, a także port USB typu C, który może ładować podłączone urządzenia z mocą 65 W.
UltraGear OLED 39GX90SA posiada również webOS jako preinstalowany system operacyjny, podobnie jak telewizory LG Smart TV. Innymi słowy, monitor obsługuje usługi przesyłania strumieniowego, niezależnie od tego, czy są to Amazon Prime Video, Apple TV i YouTube, czy Nvidia GeForce Now.
W momencie premiery, LG zdecydowało się wycenić UltraGear OLED 39GX90SA na 249 800 JPY (~1 675 USD), co czyni go o 10 000 JPY (~67 USD) droższym niż UltraGear OLED 39GS95QE, gdy zadebiutował w zeszłym roku. UltraGear OLED 39GX90SA ma jednak wzrosnąć do około 328 684 JPY (~2 204 USD) po zakończeniu okresu przedsprzedaży. W rezultacie nie jest jasne, ile LG będzie pobierać za swój najnowszy 39-calowy monitor do gier na innych rynkach.