LG zapowiada rozszerzenie dostępności monitorów do gier nowej generacji 240/480 Hz Dual Mode
Ostatni eksperymentalny monitor LG monitor do gier mógł przełączać się między płaską lub zakrzywioną powierzchnią - jednak następny ma to robić między 240Hz i 480Hz. Technologia Dynamic Frequency & Resolution (DFR) była dotychczas dostępna wyłącznie w monitorach ROG Swift OLED PG32UCDP i LG UltraGear OLED 32GS95UE (wymienione tutaj na Amazon).
Jednak południowokoreański gigant wskazał, że będzie on produkowany w ilościach niezbędnych do dystrybucji do większej liczby producentów OEM od tego miesiąca (kwiecień 2024 r.). Potencjalnie zaawansowana funkcja DFR ma jednak pewne kompromisy, polegające na tym, że maksymalny możliwy UHD spada z powrotem do FHD gdy przełącza się w tryb wysokiej częstotliwości odświeżania.
Ponadto wynikowy wyświetlacz będzie znacznie mniejszy niż OLED Flexjako inauguracyjny przełącznik Częstotliwość odświeżania i rozdzielczości nadal będzie produkowany tylko w jednym rozmiarze 31,5 cala.
Ponadto ma on zintegrować technologię Thin Actuator Sound, która, choć jest interesującym sposobem na emitowanie przez ekran własny dźwięk niezależnie od zewnętrznych głośników w teorii, rzadko była dobrze odbierana w praktyce.
Niemniej jednak, LG reklamuje nadchodzący model OLED jako idealne urządzenie typu all-in-one monitor który sprawdzi się równie dobrze w szybkich grach FPS, jak i w bogatej, wciągającej konsumpcji treści.
W tym celu, jest on również wspierany, aby pochwalić się META Technology 2.0, najnowszym rozwiązaniem firmy LG w zakresie techniki Micro Lens Array (MLA), która maksymalizuje emisję światła z diod organicznych.