Limit dostaw Tesli Cybertruck wynoszący 10 sztuk rodzi pytania o jakość produkcji i deklarowaną wydajność
W miarę zbliżania się wydarzenia 30 listopada Tesla Cybertruck Delivery Event zbliża się wielkimi krokami, informacje o nadchodzącym elektrycznym pickupie https://www.notebookcheck.net/Tesla-s-Cybertruck-is-just-another-bloated-EV-that-misses-the-point-of-green-transportation.763996.0.htmlnadal napływają do strumienia wiadomości. Pojawiło się wiele spekulacji na temat tego, jak wyglądałyby wczesne etapy produkcji Cybertrucka po niedawnej rozmowie telefonicznej z inwestorami Tesli, podczas której dyrektor generalny Elon Musk wspomniał, że pojawią się "ogromne wyzwania" związane z produkcją i rentownością.
Dyrektor ds. projektowania produktów Tesli, Javier Verdura, przemawiając na konferencji w Monterrey (za pośrednictwem Grupo Milenio), ujawnił, że podczas premiery zostanie dostarczonych tylko dziesięć Cybertrucków.
Chociaż wiadomość ta jest niewątpliwie negatywna dla posiadaczy rezerwacji, ma ona poważniejsze implikacje dla Cybertrucka jako całości.
Kiedy Tesla zorganizowała dostawę Modelu 3 w 2017 roku, firma dostarczyła 30 jednostek pracownikom Tesli i VIP-om, a 20 jednostek odłożyła na bok do testów walidacyjnych produkcji. Prawdopodobnie podobna sytuacja będzie miała miejsce w przypadku Cybertrucka, przy czym większość, jeśli nie wszystkie, z pierwszych dziesięciu dostaw trafi do pracowników i VIP-ów.
Raport z 22 sierpnia twierdził, że Tesla produkuje dziesięć Cybertrucków dziennie. Jeśli to prawda, Tesla ma ponad 600 Cybertrucków w swojej gigafabryce w Teksasie.
Nie jest jasne, dlaczego Tesla miałaby ograniczyć pierwsze dostawy do określonej liczby osób, zwłaszcza gdy Model Y - kolejny z pojazdów elektrycznych Tesli, który został zaprojektowany jako niedrogi, komercyjny sukces - trafił bezpośrednio do sprzedaży detalicznej. Jednak ta ograniczona początkowa wersja może wskazywać na ciągłe problemy z produkcją i kontrolą jakości, które zawsze były pewnym problemem dla Tesli, ale jeszcze bardziej w przypadku Cybertrucka.
Może to również oznaczać, że Cybertruck nadal przechodzi walidację i testy sprzętu lub oprogramowania. Zaledwie kilka tygodni temu zauważono Cybertrucka wracającego z testów terenowych z bardzo wygiętym górnym wahaczemco wskazuje na to, że firma ma jeszcze kilka niedociągnięć do dopracowania.
Wygląda na to, że produkcja Cybertrucków będzie początkowo powolna i może być więcej niż kilku klientów, którzy otrzymają Cybertrucki z mniej niż idealnym wyrównaniem paneli, kabinami, które się nie uszczelniają, lub innymi niezliczonymi problemami, z którymi borykają się pierwsi właściciele Modelu 3, S, X i Y.
Proszę kupićodlewany metalowy samochodzik Cybertruck 1/24 na Amazon lub przeczytać o rozwoju Cybertrucka w biografii Elona Muska autorstwa Waltera Isaacsona.