Logitech wprowadza na rynek kamerę internetową MX Brio 4K za 199,99 USD
Logitech właśnie ogłosił MX Brio, kamerę internetową 4K, która dołącza do linii Master myszy i klawiatur firmy skoncentrowanych na produktywności. Jej 8,5-megapikselowy sensor Sony STARVIS ma o 70% więcej pikseli niż poprzednia flagowa kamera internetowa Logitech, nie-MX Brio (obecnie 169,99 USD na Amazon), i może nagrywać w 4K przy 30 fps lub 1080p przy 60 fps.
Użytkownicy mogą wybrać pomiędzy montażem kamery na statywie (gwint 1/4 cala) lub przymocowaniem jej do monitora za pomocą dołączonego klipsa montażowego. Ten ostatni ma nawet dodatkowy zawias, który pozwala przechylić kamerę w dół, aby udostępnić przestrzeń biurka, a "Tryb pokazu" firmy Logitech automatycznie odwraca obraz, aby pokazać rzeczy z perspektywy użytkownika.
Aluminiowa obudowa kamery internetowej posiada port typu C z tyłu, a w zestawie znajduje się 1,5-metrowy (5 stóp) kabel USB-C do USB-C. Inne funkcje obejmują migawkę prywatności, a także kilka wbudowanych mikrofonów kształtujących wiązkę.
Według Logitech, MX Brio jest kompatybilny z systemami Windows, macOS i Chrome OS, a także posiada certyfikaty Zoom, Microsoft Teams i Google Meet. Ponadto aplikacja Logi Options+ może być używana do ręcznego dostosowywania FOV, balansu kolorów, ISO, czasu otwarcia migawki i innych.
Kamera Logitech MX Brio jest dostępna od dziś w kolorach grafitowym, jasnoszarym i czarnym, a jej cena wynosi 199,99 USD / 229 EUR / 219,99 GBP w sklepie internetowym firmy https://www.logitech.com/en-us/products/webcams/mx-brio-4k-webcam.960-001545.html.