Los Angeles Unified School District uruchamia chatbota Ed AI, aby odpowiadać na pytania uczniów, planować działania edukacyjne i śledzić postępy, a także raportować oceny i frekwencję
Los Angeles Unified School District uruchomił Ed, chatbota AI dla ponad 420 000 ucznióww celu odpowiadania na pytania, planowania działań edukacyjnych zoptymalizowanych pod kątem sztucznej inteligencji, śledzenia postępów w nauce oraz zgłaszania frekwencji i ocen okręgowi szkolnemu i rodzinom przez całą dobę. Celem aplikacji jest poprawa uczenia się uczniów i komunikacji między uczniem, rodziną i okręgiem.
Ed został opracowany przez AllHerea chatbot został już wdrożony w około 8000 szkół w 34 stanach. Aplikacja wykorzystuje tylko lokalnie przechowywane informacje, aby odpowiadać na pytania uczniów, jest zgodna z ADA i może komunikować się w stu językach, zgodnie z LAUSD Ed FAQ.
Co najważniejsze, rozmowy uczniów, frekwencja i wyniki w nauce, a także ewentualnie dane osobowe są wysyłane na serwery LAUSD, gdzie dane są analizowane przez sztuczną inteligencję z moderatorami monitorującymi rozmowy i sytuacje wymagające eskalacji reakcji. LAUSD nie powiedziało jednak, w jaki sposób będzie monitorować moderatorów, którzy wysyłają nieodpowiednie wiadomości do uczniów, ani w jaki sposób poszczególne informacje o uczniach będą chronione po przeanalizowaniu przez sztuczną inteligencję.
Technologia ta nie została również dokładnie zbadana. Strona internetowa AllHere poświęcona badaniom nie zawiera linków do opublikowanych, recenzowanych artykułów z czasopism, a większość linków jest uszkodzona. Raport IES, do którego odsyła link, zauważa jedynie, że frekwencja poprawia się o około 1 do 8 procent, gdy uczniowie otrzymują przypomnienia za pośrednictwem wiadomości tekstowych, a poprawa wyników w nauce jest mniejsza niż 0,075 standardowej średniej różnicy (tj. prawie nieistotna).
Miejmy nadzieję, że projekt Ed nie stanie się kolejnym boondoggle LAUSD, jak jego nieudany projekt o wartości 1,3 miliarda dolarów aby dać tablet iPad każdemu uczniowi. Obecnie LAUSD wydaje więcej na jednego ucznia K-12 niż inne kraje pierwszego świata, a mimo to uczniowie nadal osiągają gorsze wyniki w standardowych testach. Redukcja kosztów jest możliwa, jeśli Ed stanie się bardziej skuteczny, ale LAUSD twierdzi, że aplikacja nie zastąpi nauczycieli.
Tak więc, podczas gdy LAUSD eksperymentuje z technologią, która nie została poddana intensywnym badaniom, dlaczego nie wybrać liczydła/sorobanu i podręcznika, aby pomóc swoim dzieciom w nauce lepiej radzić sobie z matematyką??
Źródło(a)
Los Angeles Unified uruchamia Ed, pionierską platformę AI przyspieszającą naukę w celu poprawy osiągnięć uczniów (3-20-24)
Los Angeles, Kalifornia (20 marca 2024 r.) - Los Angeles Unified uruchomiło pierwszą w swoim rodzaju platformę przyspieszającą naukę o nazwie Ed, zaprojektowaną w celu zapewnienia uczniom i rodzinom ekosystemu cennych zasobów i wsparcia w celu szybkiego śledzenia osiągnięć uczniów poza dniem szkolnym. Ta innowacyjna platforma cyfrowa, oparta na sztucznej inteligencji (AI), tworzy spersonalizowane plany działania dostosowane do każdego ucznia. Oficjalne odsłonięcie miało miejsce w Edward R. Roybal Learning Center, gromadząc uczniów, rodziny, nauczycieli i społeczność, aby zanurzyć się w tej przełomowej platformie. Ed jest obecnie dostępny dla uczniów i rodzin w wybranych szkołach i będzie stopniowo wprowadzany w pozostałej części Dystryktu.
"Rozumiemy, że jeden rozmiar nie pasuje do żadnego, jeśli chodzi o edukację" - powiedział kurator Alberto M. Carvalho. "Ten zasób zmienia zasady gry. Wykorzystując moc sztucznej inteligencji, tworzymy narzędzie dla wszystkich uczniów, które maksymalizuje zasoby poza dniem szkolnym, indywidualizując ich edukację i integrując informacje w celu przyspieszenia nauki na niespotykanym dotąd poziomie. Ed jest dostępny dla uczniów i rodzin w wielu językach, dzieli się informacjami w celu wspierania potrzeb edukacyjnych i pomaga uczniom doskonalić umiejętności i rozwijać zainteresowania"
"Niezależnie od Państwa opinii na temat sztucznej inteligencji, pozostanie ona tutaj i będzie ważną częścią naszej przyszłości" - powiedziała prezes zarządu Jackie Goldberg. "Wykorzystajmy więc jej moc, aby pomóc naszym uczniom wytyczyć własny kurs działania w kierunku osiągnięcia ich celów edukacyjnych i życiowych"
"Technologia rozwija się szybciej niż kiedykolwiek, a wraz z pojawieniem się sztucznej inteligencji ważne jest, aby nasz okręg dostosował się do tych zmian" - powiedział wiceprzewodniczący rady Scott M. Schmerelson. "Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak to działa z uczniami, nauczycielami i administratorami. Sztuczna inteligencja może być cennym narzędziem w przestrzeni edukacyjnej lub może stanowić zagrożenie dla edukacji. Musimy upewnić się, że okaże się to dobrym narzędziem do wzbogacania osiągnięć uczniów"
"Uruchomienie Ed ma nadzieję wykorzystać technologię, aby zapewnić naszym uczniom dodatkowe narzędzia, które pomogą przyspieszyć sukces w klasie, jednocześnie łącząc nauczycieli, uczniów i rodziców" - powiedział członek zarządu dr George J. McKenna III.
"Chociaż nic nie zastąpi więzi międzyludzkich - w szczególności osobistych wskazówek naszych nauczycieli - nasi uczniowie zasługują na narzędzia XXI wieku, które przygotują ich do przyszłych przedsięwzięć życiowych poprzez zrównoważenie odpowiedzialnego korzystania z technologii z radością uczenia się na wiele różnych sposobów" - powiedział członek zarządu dr Rocio Rivas.
"Doceniam inwestycje Dystryktu w innowacyjne strategie łączenia się z uczniami i dzielenia się informacjami z rodzinami na temat tego, jak wspierać ich dzieci w szkole. Z niecierpliwością czekam na iteracyjny rozwój Ed, aby spójnie wspierać pracę dyrektorów szkół, nauczycieli i klas" - powiedział członek zarządu Nick Melvoin.
"Los Angeles Unified dąży do wykorzystania wszelkich dostępnych zasobów w celu wspierania sukcesu uczniów, w tym najnowocześniejszych technologii" - powiedziała Kelly Gonez, członek zarządu. "Jesteśmy podekscytowani, widząc, w jaki sposób ta innowacyjna platforma spotka się z uczniami i rodzinami tam, gdzie się znajdują, aby przyspieszyć naukę uczniów"
"Jako drugi co do wielkości okręg szkolny w kraju, ważne jest, abyśmy wykorzystali technologię w celu usprawnienia naszej komunikacji z rodzinami, aby wspierać lepsze wyniki uczniów" - powiedziała członkini zarządu Tanya Ortiz Franklin. "Ed da nam możliwość wprowadzania innowacji z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, aby ulepszyć narzędzia akademickie zapewniające sukces uczniom i zapewnić naszym rodzinom cenne zasoby"
Ed został zaprojektowany jako edukacyjny drugi pilot, wykorzystujący sztuczną inteligencję do uzupełnienia instrukcji i wsparcia zapewnianego przez nauczycieli i personel Los Angeles Unified poprzez analizę danych okręgowych, w tym ocen, frekwencji i oferty okręgowej, oraz rekomendowanie zasobów, programów i ćwiczeń umiejętności w domu w oparciu o tę analizę. Platforma może bezpiecznie i proaktywnie współpracować z uczniami i rodzinami, oferując przypomnienia i podpowiedzi, w tym te dotyczące dobrostanu społeczno-emocjonalnego. Ed przeszedł testy pilotażowe z uczniami i rodzinami Los Angeles Unified i otrzymał pozytywne opinie.
Kluczowe funkcje obejmują:
- Interoperacyjność: Usprawniony, spersonalizowany dostęp do zasobów i komunikacji w celu przyspieszenia nauki na jednej platformie
- Spersonalizowane i angażujące zajęcia edukacyjne: Interaktywne ścieżki nauki oparte na danych uczniów, które obejmują czytanie, matematykę, informatykę i inne ćwiczenia umiejętności akademickich, aby zaspokoić ich indywidualne potrzeby lub zainteresowania poza dniem szkolnym.
- Ukierunkowane alerty z bezpośrednimi wskazówkami: Alerty dostarczają jasnych wskazówek na temat kroków, które uczniowie i rodziny mogą podjąć, aby przyspieszyć naukę, eliminując zgadywanie i upraszczając sposób, w jaki poruszają się po swoim doświadczeniu edukacyjnym.
- Monitorowanie postępów: Aktualizacje dotyczące ocen, frekwencji, gotowości do ukończenia szkoły i nie tylko, aby informować o wynikach w nauce dziecka.
- Wsparcie na czas: Powiadomienia o dostępnych zasobach i wsparciu, aby pomóc uczniom w ciągłym doskonaleniu.
- Wielojęzyczność: Możliwość komunikacji w dziesiątkach języków zapewnia rodzinom dostęp do zasobów w preferowanym języku.
- Adaptacyjna inteligencja: Ed to intuicyjna platforma do ciągłego uczenia się, która staje się inteligentniejsza z każdą interakcją, zwiększając jej zdolność do dostarczania bardziej dostosowanych doświadczeń.
- Wysokiej jakości wsparcie merytoryczne: Wstępnie zatwierdzone treści od głównych dostawców programów nauczania.
Los Angeles Unified, drugi co do wielkości okręg w kraju, jest pierwszym, który systematycznie wykorzystuje sztuczną inteligencję, otwierając dostęp do uczniów, rodzin i nauczycieli. Aby przeanalizować ryzyko i korzyści związane z tą technologią, dystrykt utworzył grupę zadaniową składającą się z ekspertów technologicznych, nauczycieli, rodzin i uczniów oraz stworzył zasady i szkolenia dla społeczności szkolnej. Ponadto Los Angeles Unified zapewniło profesjonalny rozwój dla nauczycieli, aby pomóc uczniom stać się świadomymi konsumentami i twórcami treści. Nauczyciele angażują również uczniów w lekcje obywatelstwa cyfrowego przez cały rok i inne działania promujące odpowiedzialne korzystanie z technologii, w tym sztucznej inteligencji.
Los Angeles Unified opracowało Ed w ramach partnerstwa publiczno-prywatnego z AllHere, przedsięwzięciem Harvard Innovation Labs i wiodącym twórcą aplikacji cyfrowych opartych na sztucznej inteligencji. Wielokrotnie nagradzane rozwiązania AllHere są tworzone przez nauczycieli i niezależnie udowodniono, że pozytywnie wpływają na komunikację z interesariuszami, zaangażowanie rodzin i sukcesy uczniów.
"AllHere ma zaszczyt współpracować z Los Angeles Unified, aby zrealizować wizję nadinspektora, aby ultra spersonalizowane uczenie się stało się rzeczywistością dla każdego ucznia w tym dystrykcie" - powiedziała założycielka i dyrektor generalna AllHere Joanna Smith-Griffin. "Patrząc na rok 2024 i kolejne lata, widzimy trajektorię rozwoju Ed, która pozwala nam dzielić się naszą skuteczną sztuczną inteligencją na niespotykaną dotąd skalę i w niespotykanych dotąd warunkach. To partnerstwo z Los Angeles Unified, drugim co do wielkości okręgiem szkolnym w kraju, jest ważnym krokiem w zapewnieniu wiodącego w branży i obejmującego całe dziecko podejścia do sztucznej inteligencji, któremu ufają uczniowie, rodziny i szkoły oraz którego potrzebują okręgi"
"Los Angeles Unified jest liderem w tworzeniu dostępnej, sprawiedliwej i innowacyjnej edukacji publicznej poprzez wykorzystanie możliwości i technologii sztucznej inteligencji" - powiedział dyrektor wykonawczy ASU Learning Transformation Studios i Center EDGE Alan Arkatov. "Z niecierpliwością czekam na sposoby, w jakie ASU może współpracować z Los Angeles Unified w przekształcaniu możliwości edukacji"
Aby uzyskać więcej informacji, proszę odwiedzić lausd.org/Ed.
Aby uzyskać najbardziej aktualne informacje, proszę śledzić Los Angeles Unified na X/Twitter na @laschools i @lausdsup, Instagram na @laschools i @lausdsup oraz na Facebooku pod adresem @laschools i @AlbertoMCarvalho1.
O AllHere
AllHere to wielokrotnie nagradzany twórca rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji, w tym Ed, platformy przyspieszającej naukę nowej generacji. Założona w 2016 roku przez absolwenta Harvardu i byłego nauczyciela, firma AllHere jest zaangażowana w tworzenie bogatego w możliwości życia dla każdego dziecka w Ameryce, zapewniając spersonalizowaną pomoc, aby pomóc uczniom i ich rodzinom w poruszaniu się po edukacji. Wspierane przez Harvard Innovation Lab, rozwiązania AllHere cieszą się zaufaniem ponad 9 100 szkół w 36 stanach, wspierając miliony uczniów i rodzin na drodze do sukcesu akademickiego.