Reebok nawiązał współpracę z Lucyd Eyewear w celu stworzenia czterech inteligentnych okularów audio dla swojej nowej linii Smart Eyewear - Flash, Nitrous, Octane i Voltage.
Wszystkie cztery są skierowane do sportowców i entuzjastów sportu, którzy chcą mieć urządzenie głośnomówiące do słuchania wskazówek nawigacyjnych, proszenia o informacje od chatbota AI, takiego jak ChatGPT, wykonywania połączeń i słuchania muzyki podczas aktywności na świeżym powietrzu.
Każda para inteligentnych okularów jest wyposażona w wentylowane, spolaryzowane soczewki przeciwmgielne i jest zoptymalizowana pod kątem konkretnych zastosowań:
- Flash - plaża, jazda samochodem i jogging
- Nitrous - codzienne użytkowanie, sporty zespołowe i tenis
- Octane - jazda na rowerze i bieganie
- Voltage - jazda na łyżwach, nartach i snowboardzie
Linia okularów wyposażona jest w 8-godzinne baterie z ładowaniem magnetycznym, głośniki zoptymalizowane pod kątem czystości dźwięku podczas ćwiczeń na świeżym powietrzu, mikrofony z redukcją szumów oparte na sztucznej inteligencji zapewniające wyraźne połączenia oraz spolaryzowane soczewki chroniące przed ostrymi odblaskami słońca. Nitrous można wyposażyć w soczewki korekcyjne.
Okulary Reebok Smart Eyewear mają sugerowaną cenę detaliczną 219 USD, ze specjalną promocją w wysokości 199 USD. Można je zamówić na stronie Lucyd już dziś. Czytelnicy, którzy chcą innego stylu, mogą przejrzeć alternatywy sprzedawane w sklepie Lucyd na Amazon.