MAG Bike ET.1 zaprezentowany jako rower elektryczny z pełnym zawieszeniem i akumulatorem 725 Wh
MAG Bike ET.1 E-MTB jest już dostępny. Rower elektryczny ma magnezową ramę, dzięki czemu jest o 30% lżejszy niż aluminiowy odpowiednik, ważąc 22 kg (~48,5 funta). Firma sugeruje, że użyła innych wysokiej jakości materiałów, takich jak tytanowe śruby, a monolityczna rama została zaprojektowana tak, aby pochłaniać wibracje, zapewniając bardziej komfortową jazdę.
ET.1 ma akumulator o pojemności 725 Wh i jest napędzany silnikiem Brose S Mag, zapewniającym maksymalną prędkość 25 km/h (~16 mph) i moment obrotowy 90 Nm; firma nie podała zasięgu wspomagania na jednym ładowaniu. Model z pełnym zawieszeniem ma widelec Cane Creek Helm MKII Air z przodu i amortyzator Cane Creek Kitsuma Coil z tyłu, każdy o skoku 160 mm. 12-biegowy e-rower ma również wyświetlacz Brose Allround, pokazujący prędkość i pozostały poziom naładowania baterii wraz z innymi informacjami.
Inne części obejmują przerzutkę SRAM XX SL Eagle AXS, zestaw hamulców Hope Tech4 V4, sztycę RockShox Reverb AXS Dropper i opony Maxxis Rekon. Nie jest jasne, kiedy dokładnie pojawi się elektryczny rower górski MAG Bike ET.1 ani ile będzie kosztował. Kiedy rower trafi do sprzedaży, będzie dostępny z niebieską lub czarną ramą. Mogą Państwo zapisać się do newslettera firmy na jej stronie internetowej, aby zostać powiadomionym o premierze modelu.