Kolejna linia rowerów elektrycznych Engwe została ujawniona jako tak daleka od dużej mocy, terenowych modele, z których może być najlepiej znany, że producent OEM stworzył zupełnie nową markę, pod którą będzie je sprzedawać.
Modele N1 i N1 Pro są gotowe do wymiany grubych opon i ramy w stylu motoroweru z podwójnym akumulatorem na M20 (obecnie w cenie 899,99 USD na Amazon) na opony miejskie 700c i ramy typu step-over wykonane z najnowocześniejszego włókna węglowego.
W związku z tym seria jest jawnie skierowana do osób dojeżdżających do pracy i ogólnych rowerzystów miejskich, chociaż Mapfour zapewnia, że będą one w stanie "rower górski" poziomy momentu obrotowego - chociaż specyfikacja jest ustawiona na 80 niutonometrów (Nm) w Pro i 40 Nm w wanilii N1).
Oba nadchodzące rowery będą miały 250W silniki zapewniające zasięg do 100 km/~62 mil, 7-biegowe przekładnie Shimano i aktywne wyświetlacze płynnie zintegrowane z ramami w miejscu kierownicy.
Seria N1 ma również oferować geo-fencing, czujniki ruchu i GPS dla "inteligentnego ochronę przed kradzieżą", dodatkowo wzbogacone o funkcje"Smart Lock" i"Smart Lighting" w wersji Pro.
Wyższy wariant będzie również obsługiwał"najszybsze w historii" 1,5-godzinne ładowanie nowej, odłączanej baterii Samsung 36V/10Ah, która będzie również obecna w N1.
W związku z tym Engwe popiera inauguracyjne motocykle Mapfour, aby wypełnić obecne VanMoof-w kształcie VanMoofa, a w szczególności wersję Pro, która już jest zapowiadana jako najbardziej zaawansowany model z włókna węglowego za mniej niż 3000 euro (~3 125 USD) w momencie zbliżającej się premiery.