McDonald's i Philips łączą siły w celu stworzenia nowych systemów oświetlenia drukowanych w 3D w 38 000 restauracji na całym świecie
Gigant fast-food McDonald's nawiązał współpracę z Philips MyCreation w celu wdrożenia nowego systemu oświetlenia w swojej globalnej sieci restauracji. Celem firmy jest poprawa doznań kulinarnych przy jednoczesnym promowaniu zrównoważonego rozwoju środowiska.
Plan obejmuje instalację zaprojektowanych na zamówienie, wydrukowanych w 3D opraw oświetleniowych we wszystkich 38 000 lokalizacjach McDonald's na całym świecie. Okrągłe zawieszki będą miały unikalny wytłoczony wzór, ale kluczowym aspektem jest metoda ich produkcji. Dzięki drukowaniu kloszy 3D z materiałów nadających się do recyklingu w lokalizacjach w pobliżu każdej restauracji, McDonald's znacznie zmniejszy zarówno zanieczyszczenie związane z transportem, jak i koszty mediów. Ponadto ten proces produkcji na żądanie zminimalizuje ilość odpadów w porównaniu z tradycyjnymi metodami produkcji.
Nowy system oświetlenia jest zgodny z długoterminowymi celami zrównoważonego rozwoju McDonald's, w szczególności z ich celem zmniejszenia wpływu na środowisko do 2030 roku. Wykorzystanie druku 3D pozwala firmie oferować bardziej ekologiczne doznania kulinarne.
"Wyniki przekroczyły nasze oczekiwania" - powiedział Marc Pochert, starszy dyrektor ds. globalnej integracji projektu w McDonald's Corp, według VoxelMatters. "Po obejrzeniu drugiej próbki byliśmy pewni, że osiągnęliśmy nasze cele projektowe, co początkowo wydawało nam się wyzwaniem".
Firma ma dość ambitne plany dotyczące globalnego wdrożenia. "Naszym celem jest zainstalowanie rozwiązania oświetleniowego Philips MyCreation w restauracjach McDonald's w ponad 100 krajach do końca 2023 roku" - powiedział Pochert. Restauracje to tylko jedna z wielu dróg, na których druk 3D może zdziałać cuda. obudowy z nadrukiem 3D to już coś (jak ta 3-piętrowa kanadyjska kamienica z nadrukiem 3D).
Źródło(a)
Philips MyCreation przez Yahoo Tech