Mercedes testuje autonomię pojazdów poziomu 4 w Pekinie, podczas gdy Tesla wciąż czeka na zatwierdzenie FSD China
Po zostaniu pierwszą firmą motoryzacyjną, która otrzymała warunkową autoryzację na sprzedaż pojazdów z Poziomu 3 w Stanach Zjednoczonych, Mercedes-Benz jest teraz pierwszym zagranicznym producentem samochodów, który uzyskał zgodę na testy autonomicznej jazdy L4 w Chinach.
"Mercedes-Benz staje się pierwszym międzynarodowym producentem samochodów, który uzyskał zgodę na testy zautomatyzowanej jazdy na poziomie 4 na drogach miejskich i autostradach w Pekinie dla pojazdów prywatnych" - chwalił się niemiecki producent samochodów.
Wysłał on teraz niestandardowe pojazdy Mercedes klasy S wyposażone w LiDAR, radar mmWave i nadmiarowy zestaw czujników dla dodatkowego bezpieczeństwa, aby przetestować swoje rozwiązanie autonomii pojazdu poziomu 4 na chińskich drogach.
Tesla, z drugiej strony, wciąż czeka na chińskie władze, aby zatwierdzenie na zatwierdzenie przez chińskie władze systemu w pełni autonomicznej (nadzorowanej) jazdy.
Podczas ostatniego kwartalnego wezwania do zapłaty Elon Musk był optymistą, że FSD Chiny i Europa pojawią się w tym roku, zanim Robotaxi autonomiczny pojazd wykona swoją pierwszą przejażdżkę w 2025 roku.
Tesla jest teraz wystarczająco ostrożna, aby umieścić swoją opcję FSD w kategorii autonomicznej jazdy na poziomie 2 z oczywistych względów regulacyjnych i ubezpieczeniowych, mimo że Elon Musk po raz pierwszy powiedział, że"FSD będzie zdolny do autonomii na poziomie 5 do końca 2021 roku" w styczniu 2021 roku.
Proszę kupić uniwersalną ładowarkę do pojazdów elektrycznych Tesla z podwójną wtyczką na Amazon
Źródło(a)
Stanphyl Capital (X)