Notebookcheck Logo

Microsoft Copilot for Sales i Copilot for Service są już ogólnie dostępne

Copilot for Sales w akcji (Źródło: Microsoft)
Copilot for Sales w akcji (Źródło: Microsoft)
Od wczoraj Copilot for Sales i Copilot for Service są dostępne dla tych, którzy potrzebują dodać możliwości sztucznej inteligencji klasy korporacyjnej do swoich aplikacji Microsoft 365. Moc Copilot można również płynnie zintegrować z rozwiązaniami CRM i systemami contact center dla specjalistów ds. sprzedaży i wsparcia.
AI Business Software

Microsoft kontynuuje rozszerzanie swojego portfolio produktów związanych ze sztuczną inteligencją o dwie nowe wersje należące do rodziny Copilot, a mianowicie Copilot for Sales oraz Copilot for Service. Ogłoszone wczoraj, ich ogólna dostępność zapewnia ulepszone możliwości klientom korporacyjnym, którzy chcą uzupełnić (a nawet zastąpić, w niektórych przypadkach) swoich ludzkich pracowników rozwiązaniami opartymi na sztucznej inteligencji.

Według badania przeprowadzonego przez firmę Gartner79% sprzedawców obsługuje obecnie więcej klientów i kont. We wpisie na blogu zapowiadającym te dwa produkty Copilot (link można znaleźć w sekcji źródła artykułu, po ostatnim akapicie), Emily He, wiceprezes Microsoft ds. marketingu aplikacji biznesowych, cytuje powyższe badanie, które podkreśla potrzebę "zrzeczenia się części kontroli nad interakcjami z klientami i przekazania technologii opartej na sztucznej inteligencji - generatywnej sztucznej inteligencji, sztucznej inteligencji emocji i cyfrowym ludziom - większej odpowiedzialności za wykonywanie podstawowych działań sprzedażowych", jednocześnie umożliwiając pracownikom skupienie się na "angażowaniu kupujących na poziomie ludzkim w celu zrozumienia ich potrzeb, motywacji i zastrzeżeń" oraz ostatecznego zatwierdzenia ich wyborów.

Copilot for Sales rozszerza Copilot for Microsoft 365 o łączność z różnymi platformami CRM, takimi jak Salesforce Sales Cloud i Microsoft Dynamics 365, dzięki czemu treści skoncentrowane na sprzedaży mogą być dostarczane do Worda, Outlooka lub Microsoft Teams. Lista zadań, które mogą być obsługiwane za pomocą tego podejścia, obejmuje generowanie briefów spotkań w programie Word, podsumowywanie i pisanie wiadomości e-mail w programie Outlook, a także przeglądanie notatek ze spotkań i spostrzeżeń podczas połączeń Teams.

Copilot for Service "odblokowuje zaufaną wiedzę organizacji, aby przyspieszyć wdrażanie i rozwiązywanie spraw, poprawić wydajność i zautomatyzować zadania dla agentów w ich przepływie pracy". Oprócz innych możliwości, może również umożliwiać generatywne rozmowy oparte na sztucznej inteligencji w oparciu o dane, takie jak publiczne strony internetowe, SharePoint, artykuły bazy wiedzy, a nawet pliki offline, korzystając z gotowych integracji dla ZenDesk, ServiceNow i Salesforce.

W przypadku obu wyżej wymienionych wersji Copilot, Copilot dla Microsoft 365 jest wliczony w cenę. Ich miesięczne opłaty subskrypcyjne są również takie same: 50 USD za użytkownika, w tym licencja Copilot for Microsoft 365. Organizacje, które już ją nabyły, mogą otrzymać Copilot for Sales lub Copilot for Service za dodatkowe 20 USD. Z drugiej strony, użytkownikom Copilota może przydać się książka taka jak Heather Matalski's Microsoft Copilot for Newbies: A Comprehensive Beginners Guide, która ukazała się niecały miesiąc temu.

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 02 > Microsoft Copilot for Sales i Copilot for Service są już ogólnie dostępne
Codrut Nistor, 2024-02- 3 (Update: 2024-02- 3)