Microsoft wprowadza narzędzia zakupowe oparte na sztucznej inteligencji do Bing i Edge
Sztuczna inteligencja pojawia się obecnie wszędzie, a Microsoft jest jednym z liderów napędzanych sztuczną inteligencją. Firma ogłosiła dziś nowe narzędzia AI zintegrowane z wyszukiwarką Bing, mające na celu ułatwienie konsumentom zakupów online.
Głównym produktem jest Buying Guide, nowe narzędzie, które ma na celu "przeprowadzenie badań za Ciebie" podczas zakupów online. Buying Guide będzie oferować sugestie produktów na podstawie wyszukiwanych haseł, takich jak "materiały szkolne". Buying Guides pobiera podobne produkty z różnych witryn sklepów internetowych i umieszcza je w dostosowanej tabeli w celu szybkiego porównania.
Nowa sztuczna inteligencja zakupowa Bing może również sugerować, jakie czynniki produktu należy wziąć pod uwagę, na przykład jak para słuchawek może pasować lub z jakimi urządzeniami dobrze współpracuje. W tym celu Bing Chat może podsumować zestaw recenzji dotyczących konkretnego produktu i spojrzeć na "najważniejsze spostrzeżenia", według Microsoftu.
Bing zawiera również ulepszone narzędzia do porównywania cen. Oprócz przeszukiwania cen sprzedaży produktu od różnych dostawców, Bing Price Match może pomóc konsumentom poprosić o dopasowanie ceny, nawet po tym, jak produkt został już zakupiony. Bing Chat jest w stanie przejrzeć zasady dopasowywania cen "najlepszych sprzedawców detalicznych w USA", aby pomóc kupującym w przesłaniu prośby o dopasowanie ceny, która jest zgodna z zasadami dopasowywania cen sprzedawcy.
Bing wyświetli również kody kuponów i informacje o śledzeniu na pasku bocznym Edge.
Narzędzie Buying Guide zostało uruchomione dzisiaj i jest również dostępne za pośrednictwem paska bocznego w Microsoft Edge lub za pośrednictwem Bing Chat.
Bezprzewodowe słuchawki Bluetooth Sony WH-CH520 można kupić w sklepie Amazon.