Model Y Juniper z kamerą FSD w przednim zderzaku
Twierdzenie, że próbna tesla Model Y Juniper może okazać się wiarygodne, ponieważ na ulicach coraz częściej pojawiają się zakamuflowane muły testowe.
Po zauważeniu rzekomego odświeżenia Modelu Y Juniper w USA z tylnym paskiem świetlnym przypominającym Cybertruck lub Robotaxi, a następnie przyłapaniu go na testach testowany w nocy w Europie, nadszedł czas, aby lepiej przyjrzeć się przodowi.
Rzekoma Tesla Model Y Juniper pozwoliła przyjrzeć się przedniemu zderzakowi z bliska i osobiście. Pomimo plandeki kamuflażowej, którą odświeżony Juniper jest pokryty w kluczowych obszarach, widać otwór w przednim zderzaku, co sugeruje umieszczenie kamery podobnej do tej z Cybertrucka.
Elektryczny pickup jest również wyposażony w kamerę na przednim zderzaku. Nie jest ona jednak częścią zestawu HW4 FSD Tesli i nie jest wykorzystywana do celów autonomicznej jazdy. W swoim interaktywnym filmie przeglądowym Cybertruck, Tesla potwierdza, że kamera na przednim zderzaku jest po prostu"w celu zwiększenia widoczności do przodu podczas parkowania przy niskich prędkościach i jazdy terenowej", a nie pomaga, gdy włączona jest funkcja pełnej autonomicznej jazdy (nadzorowanej) Cybertruck.
Z drugiej strony, przedni zderzak widoczny na filmie przedstawiającym zakamuflowany Model Y Juniper może okazać się elementem tylko dla mułów, podobnym do tego, który miał Model 3 Highland podczas testów prototypu. Tesla ostatecznie zdecydowała się pominąć instalację jednego z nich w odświeżonym Modelu 3, ponieważ wywnioskowała, że reszta zestawu kamer HW4 wystarczy, aby ułatwić parkowanie małego sedana, a ponadto nikt nie będzie z nim jeździł w terenie.
Model Y Juniper będzie jednak osadzony wyżej i z pewnością będzie miał wersję AWD, więc kamera w przednim zderzaku może pozostać w sfinalizowanej wersji detalicznej. Oczekuje się, że lifting Junipera zostanie zaprezentowany w przyszłym kwartale z większymi bateriami, zestawem HW4 FSD, nową stylizacją przodu i tyłu, a także ulepszoną architekturą układu napędowego, wentylowanymi siedzeniami i oświetleniem wnętrza.
Pomimo tych wszystkich ulepszeń, Tesla może starać się utrzymać swoje ceny na tym samym lub nawet nieco niższym poziomie, obniżając koszty dzięki nowym 4680 lub CATL spodziewanej architekturze wysokiego i niskiego napięcia 800V, a także bardziej minimalistycznemu wnętrzu.
Proszę kupić złącze ścienne 80A Tesla Gen 2 z kablem 24' na Amazon