Najnowsze filmy Cybertruck pokazują najbardziej kompletną jak dotąd wersję stalowego pickupa Tesli, oczywiste wady i dziwactwa utrzymują się, podczas gdy zbliża się data produkcji
Liczne nowe filmy przedstawiające Tesla Cybertruck zostały opublikowane w Internecie po ostatnim spotkaniu akcjonariuszy producenta samochodów w Gigafactory w Teksasie. Filmy, udostępnione przez InsideEVsujawniają Cybertruck, który wydaje się prawie gotowy do produkcji https://www.notebookcheck.net/Mass-Cybertruck-production-may-be-challenged-by-Panasonic-4680-battery-delays.716636.0.html. Poza kilkoma problemami z wyrównaniem paneli, Cybertruck wygląda dość ostro - pomimo bardziej zaokrąglonego przedniego zderzaka - w swojej niemal ostatecznej formie.
Jeden z filmów, udostępniony przez Farzad Mesbahi na YouTubepokazuje listwę reflektorów rozciągającą się na całą szerokość przedniej części nadwozia między górną częścią kratki a maską, podczas gdy kierunkowskazy i światła są sprytnie ukryte między przestrzenią niedoszłej kratki a dolną częścią zderzaka.
Porównując ten najnowszy, prawie produkcyjny prototyp ze zdjęciami na stronie Tesli, wydaje się, że dolny zderzak i płyta poślizgowa są bardziej wyraźne w najnowszej wersji, z większą wentylacją i parą małych występów, które wydają się działać jak skierowane do przodu błotniki.
Klamki drzwi również wydają się być przeniesione do czarnego wykończenia obok lusterek, a nie w panelu drzwi ze stali nierdzewnej, podczas gdy port ładowania jest również sprytnie ukryty w czarnym plastikowym wykończeniu nadkola nad lewym tylnym kołem. Podczas gdy prototyp ma lusterka boczne, są też skierowane do tyłu kamery https://www.notebookcheck.net/Elon-Musk-meets-Cybertruck-s-Tesla-Vision-camera-kit-supplier-Samsung-on-autonomous-driving-chips.717490.0.html ukryte w wykończeniu przedniego nadkola, potencjalnie pozwalając nabywcom na usunięcie lusterek w celu uzyskania bardziej eleganckiego wyglądu, jeśli jest to dozwolone. Ogólnie rzecz biorąc, pojazd wydaje się być bardziej praktyczną interpretacją początkowego projektu.
Kompletność prototypu nie oznacza, że pojazd jest pozbawiony wad, które wynikają zarówno z jego prototypowego charakteru, jak i nieodłącznej konstrukcji. Na początek, duży panel, który zastępuje tradycyjną kratkę, wygląda na nieco źle wyrównany na krawędziach, a górna część tylnej klapy znacznie odbiega od górnej części łóżka.
Oprócz problemów z prototypem, komicznie duży gigawiper https://www.notebookcheck.net/Monstrous-Cybertruck-single-wiper-only-misses-a-small-spot-in-windshield-spray-test.707485.0.html po raz kolejny wskazując, że będzie to sprzęt produkcyjny, a niewielka tylna szyba z pewnością spowoduje problemy z widocznością, zwłaszcza gdy pokrywa skrzyni ładunkowej jest zamknięta. Hydrauliczne zawieszenie jest widoczne w pokrytych plastikiem nadkolach, w których znajdują się koła obute w opatentowane przez Teslę czarne osłony kół, które powinny poprawić aerodynamikę.
Kup 48-amperową ładowarkę do pojazdów elektrycznych Tesla Wall Connector Level 2 na Amazon.com.