Nic x etui CASETiFY dla iPhone'a 15 Pro Max wprowadzone na rynek wraz z Mini Pouch z uchem (2)
Znana marka akcesoriów CASETiFY nawiązała współpracę z takimi franczyzami jak Hello Kitty w ramach inicjatywy co-brandingowej (lub "Co-Lab") w przeszłości; teraz nawiązała kolejną współpracę z Carl Pei's szybko rozwijającą się i wyróżniającą się marką technologiczną. Partnerzy reklamują wyniki jako sposób na uzyskanie Nic nawet jeśli kupujący nie posiada danego smartfona Android.
W związku z tym współpraca oferuje szansę na umieszczenie Nothing Phone (2) na tylnym panelu najnowszego iPhone'a z najwyższej półki (mimo że marka ma już (bardziej dokładne) przezroczyste etui dla modelu 15 Pro Max). Dołącza do niego druga opcja z innym, choć wciąż Inspirowany niczymdesignem, który podkreśla MagSafe pierścień.
Obie są wykończone w kolorze Nothing czarny lub białyi mają pewne zastrzeżenia: nowe etui tematyczne mają być dostępne w ograniczone ilościach i są wyjątkowo drogiezaczynając od 68 USD za podstawowe projekty bez osłon kamery CASETiFY lub narożnych zderzaków. Są one również dostępne dla 15 Pro Max lub 14 Pro tylko obecnie.
Z drugiej strony, CASETiFY oferuje również podobne etui marki Nothing dla Samsunga Galaxy S23 Ultra i Google Pixel 7/7 Proale nie 8 lub 8 Pro obecnie. W międzyczasie partnerzy opracowali również Mini Pouch, "zupełnie nową koncepcję... która łączy design i technologię w unikalny sposób i idealnie łączy się ze smyczą użytkową dla maksymalnej łatwości".
Innymi słowy, jest to nowy mały futerał zapinany na zamek błyskawiczny kompatybilny z Ear (2), ale jest dostarczany tylko w zestawie z nową parą słuchawek TWS z casetify.com, a zatem kosztuje 172 USD.