Notebookcheck Logo

Nie ma bazowej Tesli Model 3 po 18 kwietnia, ponieważ Skarb Państwa przedstawia nowe wytyczne dotyczące ulg podatkowych dla baterii EV

Model 3 i Model Y w standardowym zakresie nie kwalifikują się już do ulgi podatkowej (wizerunek: Tesla)
Model 3 i Model Y w standardowym zakresie nie kwalifikują się już do ulgi podatkowej (wizerunek: Tesla)
Hyundai i Lexus może teraz zakwalifikować się, choć, jak Departament Skarbu wreszcie wydany EV bateria ulga podatkowa wymagania kwalifikowalności, które będą wykorzystywane do określenia, który samochód elektryczny dostanie dotację rządową. Wytyczne powtarzają oryginalne punkty zaopatrzenia w materiały akumulatorowe i komponenty, a bazowa Tesla Model 3 będzie się kwalifikować tylko do 18 kwietnia.
E-Mobility

Długo oczekiwany Departament Skarbu powiedział, które baterie pojazdów elektrycznych będą kwalifikować się do ulg podatkowych jest w, i RWD Tesla Model 3 nie jest już kwalifikować. Kupujący nadal mogą uzyskać pełną kwotę dotacji 7 500 USD dla standardowego zakresu Model 3 do 18 kwietnia, choć, informuje Tesla.

W tym dniu rząd opublikuje "listę kwalifikujących się czystych pojazdów, które zakwalifikowani producenci wskazali IRS, że spełniają wymagania do ubiegania się o nowy kredyt na czyste pojazdy, w tym kwotę kredytu."

Tesla zdaje sobie sprawę, że Model 3 RWD z bateriami LFP wyprodukowanymi przez chiński CATL nie znajdzie się na tej liściewięc na stronie konfiguratora umieściła następujące ostrzeżenie:

Nowe pojazdy Model 3 i Model Y kwalifikują się do federalnej ulgi podatkowej dla uprawnionych nabywców. W oparciu o nowe wskazówki IRS, przewiduje się, że kredyt w wysokości 7 500 USD zostanie teraz zmniejszony dla Modelu 3 Rear-Wheel Drive w dniu 18 kwietnia.

Skarbówka potwierdza ponadto, że aby kwalifikować się do ulgi podatkowej w wysokości $7,500, nowe pojazdy elektryczne powinny spełniać wymogi dotyczące zaopatrzenia zarówno w krytyczne minerały, jak i komponenty baterii. Jeśli spełniony zostanie tylko jeden warunek, tak jak w przypadku 70% EV sprzedawanych w USA, zakwalifikują się one tylko do częściowej dotacji w wysokości 3750 dolarów.

Dla przypomnienia, 40% krytycznych minerałów w baterii musi pochodzić lub być przetwarzane w USA lub w kraju, z którym Stany Zjednoczone mają umowę o wolnym handlu. Są to teraz Australia, Bahrain, Kanada, Chile, Kolumbia, Kostaryka, Dominikana, Salwador, Gwatemala, Honduras, Izrael, Japonia, Jordania, Korea, Meksyk, Maroko, Nikaragua, Oman, Panama, Peru i Singapur.

Zauważ, że Korea i Japonia są teraz włączone do tej mieszanki. USA właśnie podpisało umowę handlową z Japonią dotyczącą materiałów do produkcji baterii z Japonią, a EV jak Hyundai Ioniq 6 lub Lexus RZ 450e prawdopodobnie otrzymałyby przynajmniej częściowe dotacje.

Poza surowcami, w 2023 roku 40% gotowych komponentów akumulatorów musi być wytwarzanych lub składanych również w USA, tak jak napisano w Inflation Reduction Act. Podczas gdy to wyklucza wiele samochodów elektrycznych sprzedawanych w USA, to stawia fabryki baterii tutaj na dużą korzyść ulgi podatkowej, wyjaśniając gorączkę złota firm ogłaszających plany nowych zakładów produkcyjnych baterii w Ameryce.

Skarb mówi, że było 45 miliardów dolarów w ogłoszeniu inwestycji sektora prywatnego, odkąd ustawa o redukcji inflacji przeszła. Zgodnie z jego sekretarz Janet Yellen, Departament Skarbu "podejmuje ważny krok, który pomoże konsumentom zaoszczędzić do 7 500 USD na nowym czystym pojeździe i setki dolarów rocznie na gazie, jednocześnie tworząc amerykańskie miejsca pracy w produkcji i wzmacniając nasze bezpieczeństwo energetyczne i narodowe."

Get the Tesla Motors 24' Cable Wall Connector on Amazon

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 04 > Nie ma bazowej Tesli Model 3 po 18 kwietnia, ponieważ Skarb Państwa przedstawia nowe wytyczne dotyczące ulg podatkowych dla baterii EV
Daniel Zlatev, 2023-04- 1 (Update: 2023-04- 1)