Notebookcheck Logo

Nieskończona bateria: Zaprojektowany, aby zrewolucjonizować rowery elektryczne, może być używany z wieloma silnikami i jest naprawialny

Infinite: Łatwy w naprawie akumulator do rowerów elektrycznych. (Źródło zdjęcia: GOUACH Batteries)
Infinite: Łatwy w naprawie akumulator do rowerów elektrycznych. (Źródło zdjęcia: GOUACH Batteries)
Bateria Infinite została zaprojektowana w celu uproszczenia konserwacji akumulatorów do rowerów elektrycznych i zwiększenia ich pojemności, co może przynieść użytkownikom rowerów elektrycznych oszczędności i korzyści dla środowiska.
E-Mobility Launch

Na pierwszy rzut oka akumulatory do samochodów elektrycznych i rowerów z silnikami elektrycznymi zazwyczaj wyglądają jak całkowicie spersonalizowane, specjalne systemy. Takie akumulatory zazwyczaj składają się z pojedynczych ogniw, które są połączone za pomocą specjalnej elektroniki. Te pojedyncze ogniwa baterii można również kupić, ale naprawa przez użytkowników końcowych zwykle nie jest możliwa na tym poziomie.

 

W ramach kampanii crowdfundingowej Gouach Batteries finansuje obecnie Infinite, akumulator do rowerów elektrycznych, który może być łatwo konserwowany przez użytkownika. Według producenta, zaledwie kilka uszkodzonych ogniw może spowodować całkowitą awarię baterii w 90% przypadków, co może oznaczać wysokie koszty i problemy środowiskowe.

 

Infinite ma na celu obejście tego problemu poprzez łatwą wymianę poszczególnych ogniw baterii: dostęp do nich zapewniają połączenia śrubowe. Poszczególne ogniwa baterii muszą być tylko włożone do odpowiednich uchwytów i nie jest wymagane lutowanie. Zintegrowany jest system czujników, który nie tylko dostarcza wartości napięcia, prądu i temperatury, ale także przyspieszenia i wilgotności. Wartości te można łatwo monitorować za pomocą aplikacji, dla której układ ESP32 umożliwia połączenia WiFi i Bluetooth. Obudowa jest również ognioodporna i posiada certyfikat IP67, czyli jest wodoodporna.

 

Kompatybilność jest gwarantowana z szeroką gamą silników elektrycznych i rowerów Shimano, Yamaha, Decathlon, Brose i Bosch, chociaż baterie, które są w pełni zintegrowane z ramą, nie mogą być wymieniane (ale mogą być używane jako przedłużacz zasięgu). Bateria Infinite jest dostępna w wersji 36 lub 48 V, 460 lub 450 Wh (pojemność), a maksymalna ciągła moc wyjściowa wynosi 900 lub 1200 watów. Oba warianty ważą 3,6 kilograma.

Kampania crowdfundingowa wymaga obecnie co najmniej 249 dolarów za sztukę. W przypadku takich przedsięwzięć obowiązuje zwykłe ryzyko finansowe, a potencjalnym zwolennikom zaleca się zapoznanie się z warunkami dostawy. Szacuje się, że wysyłka rozpocznie się w styczniu 2025 roku.

 

 

System działa najlepiej z bateriami spoczywającymi na ramie. (Źródło zdjęcia: GOUACH Batteries)
System działa najlepiej z bateriami spoczywającymi na ramie. (Źródło zdjęcia: GOUACH Batteries)
Ogniwa można po prostu podłączyć. (Źródło zdjęcia: GOUACH Batteries)
Ogniwa można po prostu podłączyć. (Źródło zdjęcia: GOUACH Batteries)

Źródło(a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 10 > Nieskończona bateria: Zaprojektowany, aby zrewolucjonizować rowery elektryczne, może być używany z wieloma silnikami i jest naprawialny
Silvio Werner, 2024-10-11 (Update: 2024-10-11)