Notebookcheck Logo

Nissan Hyper Force EV może poszczycić się osiągami bijącymi na głowę Plaid, ostrą stylistyką GT-R i aerodynamiką skoncentrowaną na torze

Nissan Hyper Force wygląda trochę jak wyrwany z marzeń nastoletniego chłopca. (Źródło zdjęcia: Nissan)
Nissan Hyper Force wygląda trochę jak wyrwany z marzeń nastoletniego chłopca. (Źródło zdjęcia: Nissan)
Koncepcyjny supersamochód Nissan Hyper Force zadebiutował podczas Japan Mobility Show, oferując ponad 1000 kW (1341 KM) mocy elektrycznej AWD i sporą ilość agresywnie stylizowanego aerodynamicznego aerodynamicznego aerodynamicznego aerodynamicznego aerodynamicznego aerodynamicznego aerodynamicznego aerodynamicznego aerodynamicznego aerodynamicznego aerodynamicznego aerodynamicznego aerodynamicznego aerodynamicznego. Typowy dla dzikich samochodów koncepcyjnych, Hyper Force posiada również szereg funkcji zorientowanych na graczy.
E-Mobility Launch

Nissan był w pełni zaangażowany w produkcję pojazdów elektrycznych, gdy po raz pierwszy zaczęły się one pojawiać, ale zawsze wydawało się, że japoński producent samochodów waha się, czy postawić na napęd elektryczny. Teraz jednak, Nissan wydaje się stawiać na elektryczną jednostkę napędową - a przynajmniej na dziedzictwo GT-R.

Chociaż Nissan nie nazwał tej zwariowanej koncepcji e-GT-R lub czymś podobnym, jasne jest, skąd Hyper Force czerpie swoją stylistykę, biorąc pod uwagę niską maskę i pudełkowatą stylizację. Pomimo wyraźnych inspiracji GT-R, koncepcja Hyper Force doprowadziła aerodynamikę i ostry wygląd do ekstremum dzięki zdrowej pomocy skrzydeł, splitterów i zapór powietrznych.

Estetyka Hyper Force z pewnością będzie kontrowersyjna, ale Nissan współpracował ze swoim działem wyścigowym NISMO nad projektem i wydaje się, że wykorzystuje wszystkie wystające elementy i elementy aerodynamiczne, aby pomóc układowi napędowemu AWD e-4ORCE o mocy 1,000 kW (1,341 KM) dostarczyć jak najwięcej mocy na ziemię.

Wnętrze jest tak samo niekonwencjonalne jak wygląd zewnętrzny, biorąc pod uwagę, że jest ono pełne gier i funkcji inspirowanych grami. Na początek, Hyper Force wyposażony jest w technologie VR i AR, które Nissan zamierza wykorzystać do zapewnienia "grywalizacji wrażeń z jazdy". Wiele z tego, co proponuje Nissan, takich jak wirtualny tor wyścigowy, tryb próby czasowej i cyfrowe duchy, wydaje się budzić pewne obawy dotyczące bezpieczeństwa, choć mogą być innowacyjne. Na szczęście Hyper Force to na razie tylko koncepcja.

Nie jest jasne, czy Nissan planuje wprowadzić coś takiego jak Hyper Force do swojej oferty produkcyjnej pojazdów elektrycznych - i wydaje się mało prawdopodobne, aby został zrealizowany w obecnej formie - ale jest całkiem możliwe, że Nissan wykorzysta tę koncepcję jako punkt wyjścia dla przyszłego wyczynowego pojazdu elektrycznego, który zastąpi istniejącego GT-R.

Jeśli Nissan ma nadzieję na wyprodukowanie udanej wersji Hyper Force, być może najpierw będzie musiał rozwinąć projekt w coś nieco bardziej smacznego.

Proszę kupić zestaw LEGO Speed Champions Nissan GT-R NISMO 76896 Toy Model Cars Building Kit na Amazon.

Profil boczny Nissana Hyper Force bardzo przypomina GT-R. (Źródło zdjęcia: Nissan)
Profil boczny Nissana Hyper Force bardzo przypomina GT-R. (Źródło zdjęcia: Nissan)
Kierowcy teoretycznie wsiadają do Hyper Force przez drzwi skrzydłowe (źródło zdjęcia: Nissan)
Kierowcy teoretycznie wsiadają do Hyper Force przez drzwi skrzydłowe (źródło zdjęcia: Nissan)
Oświetlenie otoczenia w Hyper Force reaguje na wybrany tryb jazdy. (Źródło zdjęcia: Nissan)
Oświetlenie otoczenia w Hyper Force reaguje na wybrany tryb jazdy. (Źródło zdjęcia: Nissan)
Duży, aktywny tylny spojler sprawia, że Hyper Force wygląda jeszcze bardziej podobnie do GT-R. (Źródło zdjęcia: Nissan)
Duży, aktywny tylny spojler sprawia, że Hyper Force wygląda jeszcze bardziej podobnie do GT-R. (Źródło zdjęcia: Nissan)

Źródło(a)

Nissan

Please share our article, every link counts!
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2023 10 > Nissan Hyper Force EV może poszczycić się osiągami bijącymi na głowę Plaid, ostrą stylistyką GT-R i aerodynamiką skoncentrowaną na torze
Julian van der Merwe, 2023-10-26 (Update: 2024-08-15)