Nitująca naprawa Cybertruck wywierca dziurę w pedale gazu
NHTSA niedawno nakazała Wycofanie Cybertruck dla rzadkich przypadków, w których pedał przyspieszenia może utknąć z powodu niezabezpieczonej podkładki nisko położonego zawiasu podłogowego.
Podkładka "może się wysunąć i zostać uwięziona przez wykończenie wnętrza", informuje NHTSA w swojej argumentacji dotyczącej wycofania Cybertruck.
Wszystkie około 3,878 jednostek Cybertruck wysłanych do klientów do tej pory są wycofywane, a niektóre z nich siedzą w centrach serwisowych, czekając na niesławną 30-sekundową poprawkę Tesli, którą można zobaczyć na poniższym filmie.
Polega ona na użyciu czegoś, co wydaje się być gotowym zestawem akumulatorowej wiertarko-wkrętarki Milwaukee i nitownicy, aby przebić otwór w pedale gazu, a następnie przynitować tę nieznośną rzecz bezpiecznie na miejscu.
Mniej niż eleganckie rozwiązanie dla ciężarówki o wartości 100 000 USD, ale najwyraźniej spełnia swoje zadanie i z pewnością wytrzyma, dopóki Tesla nie przeprojektuje zawiasu pedału gazu w nowych partiach z fabryki w Austin.
W każdym razie nikt nie został ranny w wyniku nieszczęśliwego wypadku pedału gazu Cybertruck, poinformował Elon Musk, a Tesla szybko stosuje, no cóż, szybką poprawkę, aby jak najszybciej rozwiązać wycofanie NHTSA.
Jeśli chodzi o najbardziej palące pytanie dotyczące całej operacji naprawy, technik Tesli odkurzył wióry z otworu pedału gazu przed ponownym umieszczeniem maty podłogowej.
Użyli również uchwytu do wyśrodkowania otworu w pedale gazu, chociaż czarny nit byłby lepszy, jeśli Tesla nie chce, aby wyglądało to na rozwiązanie dla majsterkowiczów.
Here is the @cybertruck 35 second recall fix at the Cyber takeover event pic.twitter.com/XGsINAEFHQ
— Aaron Cash (@aaronjcash) April 20, 2024
Źródło(a)
Aaron Cash (X)