Nowa 600-konna Tesla Model 3 Performance/Ludicrous trim sfilmowana podczas jazdy na Autobahn
Zamiast zbliżającej się w 2024 roku premiery Tesli Model 3 Performance wydanienajnowsze plotki wskazują na majową premierę pod nazwą Model 3 Ludicrous schemat nazewnictwa.
Najwyraźniej Tesla miała kilka załamań zawieszenia do wyprasowania, ponieważ sparowała nowy tylny silnik o mocy 406 KM z przednim o mocy 212 KM, co daje łącznie około 600 KM mocy wyjściowej. Tak właśnie zapowiadał szef inżynierii pojazdów Tesli, Lars Moravy, podczas niedawnej recenzji Modelu 3 Highland z Jayem Leno.
Jay powiedział, że może go wybrać, jeśli pojawi się trójsilnikowa bestia, która zaoferuje takie samo szalone przyspieszenie jak model 2017 Performance. Lars szybko odrzucił plotki o trójsilnikowy dla Chin i powiedział, że trzeci silnik zbytnio skomplikowałby dystrybucję przestrzeni. Tesla ponownie zdecydowała się na wersję dwusilnikową, ale o wiele mocniejszą niż to, co jest w obecnym wykończeniu Model 3 Highland LR.
zakres wydajności i specyfikacje Modelu 3 2024
Zastosowanie dwóch zamiast trzech silników podobno pozwoliło Tesli utrzymać wagę samochodu w ryzach i jego zasięg porównywalny z istniejącymi wersjami Highland. Model 3 Performance/Ludicrous sedan z 2024 roku rzekomo waży zaledwie 4089 funtów (1855 kg) i może przejechać 270 mil w wymagającym teście zasięgu w Korei Południowej dzięki akumulatorowi o pojemności 79 kWh dostarczonemu przez LG, przynajmniej w wersji chińskiej.
Tesla podobno wysłała zespół około 20 inżynierów z Fremont do Gigafactory w Szanghaju, aby lepiej dostosować zawieszenie pojazdu do nowego, mocniejszego dwusilnikowego układu napędowego o mocy 600 KM. Rzekomo wrócili w tę sobotę, co sugeruje, że początkowa premiera Performance/Ludicrous może rozpocząć się w Chinach, podobnie jak w przypadku innego rodzeństwa Highland.
W każdym razie, pojazd EV był poddawany różnym testom na innych rynkach, takich jak USA, a teraz Niemcy. Następny sedan Tesli z oznaczeniem Z oznaczeniem Ludicrous został przyłapany na pędzeniu po autostradzie z nowymi aerodynamicznymi felgami, które pochwalił Lars Moravy.
Zawieszenie wydaje się znacznie niższe niż w przypadku rzekomych 20-calowych kół Warp. Komuś udało się nawet sfotografować go ładującego się na poboczu drogi, z tablicą rejestracyjną sugerującą, że może on pokonywać okrążenia na popularnym lokalnym torze wyścigowym. Pracownik Tesli w Niemczech potwierdził również, że istnieje jednostka, która została przywieziona do celów testowych.
Spóźnione zawieszenie i tuning silnika podobno przesunęły premierę Modelu 3 Performance/Ludicrous 2024 na maj, co zbiega się z najnowszymi plotkami, że ujrzy światło dzienne w drugim kwartale.
Nie jest jeszcze jasne, czy Model 3 o mocy 600 KM trafi do USA w tym samym czasie. Kiedy jednak tak się stanie, prawdopodobnie wyląduje z akumulatorem Panasonic zamiast LG dla Chin, więc może kwalifikować się do federalnej ulgi podatkowej, w zależności od ceny, którą Tesla na nim umieści.
Proszę kupić złącze ścienne 80A Tesla Gen 2 z kablem 24' na Amazon
Based on this #Model3 #Performance leak from South Korea...
— Julien⚡???????????????? (@eivissacopter) March 5, 2024
- Weight unchanged from previous LG M3P.
- 355V Nominal Voltage -> LG battery pack!
- 3D3 158kW front motor -> no change!
- 4D2 303kW (new!) -> Performance motors reached peak power at 70-75kph, this one peaks at 110kph! pic.twitter.com/1HMMK32XKJ
Źródło(a)
Formfunction (TFF) & VehicleSuggest