Notebookcheck Logo

Nowy Xiaomi SU7 Ultra EV bije Bugatti Chiron i McLaren Speedtail pod względem przyspieszenia i ma więcej koni mechanicznych według Xiaomi

Prototyp Xiaomi SU7 Ultra (źródło zdjęcia: Xiaomi)
Prototyp Xiaomi SU7 Ultra (źródło zdjęcia: Xiaomi)
Wczoraj, w dorocznym przemówieniu Lei Jun 2024, Lei Jun (CEO Xiaomi) ogłosił prototyp Xiaomi SU7 Ultra. Jest to lekki pojazd o wysokich osiągach, który ma wejść do produkcji w 2025 roku. Powiedział również, że Xiaomi zamierza mieć najszybszy 4-drzwiowy samochód elektryczny w ciągu najbliższych 10 lat.
E-Mobility Concept / Prototype

Wczoraj Xiaomi ogłosiło światu prototyp SU7 Ultra podczas dorocznego przemówienia Lei Jun 2024. Ten nowy samochód elektryczny jest napędzany silnikiem Xiaomi HyperEngine V8s, który ma 578 KM mocy, 635 Nm momentu obrotowego i 27 200 obr / min. Silnik ten został samodzielnie opracowany przez Xiaomi, a SU7 Ultra będzie pierwszym samochodem, który go wykorzysta.

Specyfikacja Xiaomi HyperEngine V8s (źródło obrazu: Xiaomi)
Specyfikacja Xiaomi HyperEngine V8s (źródło obrazu: Xiaomi)

Oto główne specyfikacje Xiaomi SU7 Ultra ujawnione przez Xiaomi.

  • 1,548PS mocy
  • 1,330 kW mocy wyjściowej baterii
  • waga 1,900 kg (4,188.78 funtów)
  • 2 145 kg (4 728,92 funtów) siły docisku

Oto jak Xiaomi SU7 Ultra wypada w porównaniu z McLaren Speedtail i Bugatti Chiron według statystyk dostarczonych przez Xiaomi.

  • McLaren Speedtail: 1,070PS mocy. Od 0 do 100 km/h (0-62,13 mph) rozpędza się w 3,0 sekundy, a od 0 do 200 km/h (0-124,27 mph) w 6,6 sekundy.
  • Bugatti Chiron: 1 500 KM mocy. Od 0-100 km/h (0-62,13 mph) rozpędza się w 2,3 sekundy, od 0-200 km/h (0-124,27 mph) w 5,5 sekundy, a od 0-300 km/h (0-186,41 mph) w 12,4 sekundy.
  • Xiaomi SU7 Ultra: 1,548 KM mocy. Od 0-100 km/h (0-62,13 mph) rozpędza się w 1,97 sekundy, od 0-200 km/h (0-124,27 mph) w 5,96 sekundy, a od 0-300 km/h (0-186,41 mph) w 15,07 sekundy.

Prototyp SU7 Ultra ma imponujący układ hamulcowy, który może spowolnić samochód od 100-0km/h (62,13-0mph) w 25m (82,02ft). Lei Jun ogłosił również, że Xiaomi SU7 Ultra będzie ścigać się na torze Nürburgring Nordschleife dwukrotnie - w październiku z prototypem i w 2025 roku z samochodem produkcyjnym.

Prototyp Xiaomi SU7 Ultra w widoku z lotu ptaka (źródło zdjęcia: Xiaomi)
Prototyp Xiaomi SU7 Ultra w widoku z lotu ptaka (źródło zdjęcia: Xiaomi)
Specyfikacja prototypu Xiaomi SU7 Ultra (źródło obrazu: Xiaomi)
Specyfikacja prototypu Xiaomi SU7 Ultra (źródło obrazu: Xiaomi)
Prototyp Xiaomi SU7 Ultra widok z tyłu (źródło zdjęcia: Xiaomi)
Prototyp Xiaomi SU7 Ultra widok z tyłu (źródło zdjęcia: Xiaomi)
Prototyp Xiaomi SU7 Ultra z boku (źródło zdjęcia: Xiaomi)
Prototyp Xiaomi SU7 Ultra z boku (źródło zdjęcia: Xiaomi)
Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 07 > Nowy Xiaomi SU7 Ultra EV bije Bugatti Chiron i McLaren Speedtail pod względem przyspieszenia i ma więcej koni mechanicznych według Xiaomi
Chibuike Okpara, 2024-07-20 (Update: 2024-07-20)