Nowy e-rower ma rozwiązać problem chybotania się ładunku dzięki inteligentnemu podwoziu
Start-up TARRAN przedstawił swój T1 Pro jako "rower Flyer Gotour EL new entry-level e-bike launches with smart features , który myśli" - o potencjalnym ryzyku związanym z jego coraz bardziej popularną formą.
Jest to rower elektryczny cargo z ładowany od przodu w przeciwieństwie do longtailaczkolwiek taki, który wykorzystuje technikę "inteligentnych odstępów", aby zmniejszyć jego długość do zaledwie 2,26 metra (m, czyli ~ 7,41 stopy). Niemniej jednak, TARRAN zapewnia, że można umieścić w nim 2 dzieci o wzroście 1,26 m (~4,13 stopy) lub mniejszym obok siebie pudełku bez obawy o przewrócenie.
T1 Pro jest wyposażony w coś, co może wydawać się kołami treningowymi dla tej części roweru, ale w rzeczywistości są to innowacyjne podwozia Dynamic Dualdrive przystosowane do samodzielnego rozłożenia (z własnymi silnikami) silnikami gdy wykryje potencjalnie niebezpieczne hamowanie.
Rower jest również wyposażony w 5,2-calowy ekran dotykowy "retina" ekran dotykowy zasilany przez wewnętrzny TarranOS; bezprzewodowe bezprzewodowe ładowaniebezprzewodowe ładowanie, bezdotykowe blokowanie i funkcje antykradzieżowe za pośrednictwem własnej aplikacji, a nawet własne Głośniki Bluetooth. Jego podwójny baterie o pojemności 708 Wh zapewniają zasięg do 200 km (~ 124 mil).
Z drugiej strony, TARRAN nie ujawnił jeszcze, jak szybko T1 Pro może poruszać się z ładunkiem do 220 kilogramów (kg lub ~485 funtów) lub ile będzie kosztować w momencie premiery. W międzyczasie można go obejrzeć na trwającej konferencji Eurobike 2024 we Frankfurcie w Niemczech.
Alternatywnie, ta składana przyczepa towarowa dla rowerów jest dostępna na Amazon.