Nowy e-rower o zasięgu do 162 mil debiutuje z ulepszonym silnikiem i systemem podwójnego akumulatora
ENGWE wydało właśnie wersję 2.0 swojego urządzenia M20 do zamówienia w przedsprzedaży. Rower elektryczny ma SUPER73-podobny do swojego przodka, aczkolwiek z maksymalną prędkością 28 mil na godzinę (mph). Z drugiej strony, jego innowacyjne podwójne zatoka mieści teraz nowe akumulatory o pojemności 15,6 Ah lub 1622 Wh każdy, w przeciwieństwie do 13 Ah lub 1248 Wh w swoim przodku v1.0.
W związku z tym producent OEM szacuje, że nawet wersja M20 2.0 z jedną baterią ma zasięg około 81 mil - choć w trybie wspomagania pedału 1 (PAS 1), który ma spaść do 63 mil w trybie pełnego otwarcia przepustnicy. Niemniej jednak, ENGWE reklamuje SKU z podwójnym akumulatorem jako e-rower o zasięgu do 162 mil.
Model M20 2.0 nadal ma silnik o mocy 750 W - jednak producent OEM zapewnia, że jego modernizacja systemu zasilania z 48 V do 52 V zapewnia nowy, zwiększony szczyt o mocy 1200 W (w porównaniu do 1000 W w wersji v1.0). Ponadto rama nowego modelu wykonana ze stopu aluminium 6061 jest dostępna w kolorze niebieskim, w przeciwieństwie do zielonego, czarnego lub białego w pierwszej generacji.
W związku z tym, ENGWE M20 2.0 został wypuszczony na $1,299 z 1 baterią lub 1499 USD za model z podwójną baterią 31,2 Ah z najwyższej półki. Jednak pierwsi użytkownicy mogą na razie uzyskać 200 USD zniżki od tej ceny, z możliwością uzyskania dalszych 50 USD zniżki z kodem uzyskanym przez zapisanie się na listę mailingową na listę mailingową ENGWE.
Z drugiej strony, pierwsza generacja M20 kosztuje teraz od 799 do 999 dolarów na Amazon.