Nowy materiał filmowy pokazuje Bloodborne działające w 1080p 60 FPS na PS5
W tym momencie szanse na zremasterowanie Bloodborne na PS5 lub PC są bliskie zeru. W rezultacie fani wzięli na siebie zadanie ponownego wyobrażenia sobie jak powinien wyglądać sequel lub nawet remaster lub nawet remaster. Znany modder Lance McDonald poszedł o krok dalej, z powodzeniem uruchamiając Bloodborne na PS5 w 1080p 60 FPS.
Dla tych, którzy nie są na bieżąco, Bloodborne było ograniczone do 30 FPS na PS4, prawdopodobnie z powodu ograniczeń sprzętowych. Chociaż istnieją nieoficjalne łatki 60 FPS, działają one tylko na zmodyfikowanych konsolach PS4. Materiał Lance'a, zarejestrowany na PS5, nie wykorzystuje technik skalowania i jest "surowym zapisem rozgrywki". Pokazuje kultową walkę z bossem Ojcem Gascoigne na końcu Central Yharnam oraz fragment Zakazanego Lasu.
Dokładny sposób, w jaki Lance osiągnął ten wyczyn, jest nieco tajemniczy i miejmy nadzieję, że wkrótce zostanie ujawniony, ponieważ PS5 jest więcej niż zdolny do uruchomienia Bloodborne przy 60 FPS. Pokazuje to również, jak łatwo Sony może to zrobić samodzielnie. Dlaczego nie zdecydowało się tego zrobić, pozostaje tajemnicą, zwłaszcza gdy utalentowane studia, takie jak Bluepoint istnieją.