Motocykle już przeszły na elektryczneale nigdy w ten sposób. Model YongLE Risheng CG jest opisywany jako dwukołowiec podobny w konstrukcji do Honda CG125 - aczkolwiek jeden z własnymi panelami słonecznymi.
Są one umieszczone w baldachimie zawieszonym nad głową kierowcy CG, z którego wyrasta również jego własna turbinę wiatrową.
Pomimo swojej obecności, ma ona przyczyniać się do stosunkowo niewielkiej wagi 135 kilogramów (293 funtów) w CG.
Konstrukcja może nie być tak przekonująca jak w przypadku Lightyear 0 lub Aptera, ale najwyraźniej działa, zasilając silnik CG o mocy 1500 watów (W) i akumulator o pojemności 30 amperogodzin (Ah) do prędkości do 37 mil na godzinę (mph) przez maksymalnie 31 mil (~ 50 kilometrów) na raz.
Motocykl motocykl można również ładować za pomocą bardziej konwencjonalnych środków, co daje zasięg do 75 mil.
YongLE Risheng jest podobno autentyczną firmą, która wkrótce wprowadzi CG do sprzedaży wraz z innymi pojazdami zasilanymi energią odnawialną, chociaż jej strona internetowa budzi zastrzeżenia w wielu przeglądarkach.
Proszę znaleźć nowy obrotomierz dla CG125 na Amazon