Nowy patent Activision powinien automatycznie dostosowywać zawartość gier wideo do dostępnego czasu gry i zapewniać równe wrażenia z gry dla każdego
Activision opublikowało nowy patent, który umożliwi dostosowywanie zawartości gier wideo w czasie rzeczywistym na podstawie czasu gracza. Patent zatytułowany "SYSTEMS AND METHODS FOR THE REAL-TIME CUSTOMIZATION OF VIDEO GAME CONTENT BASED ON PLAYER DATA" został opublikowany 23 maja 2024 roku, po tym jak został złożony 29 stycznia 2024 roku.
Celem opatentowanej funkcji jest zapewnienie równych wrażeń z gry dla wszystkich graczy - niezależnie od tego, ile czasu mogą zainwestować w grę. W tym celu funkcja gry ma dostosowywać elementy takie jak sceny, poziomy i liczbę przeciwników w czasie rzeczywistym do pozostałego czasu gry, który jest określany przez samych graczy. Powinno to zapobiec sytuacji, w której gracze będą musieli pozostawić ważne sekcje gry niedokończone, gdy ich czas gry dobiegnie końca.
Nie wiadomo jeszcze, kiedy i w jakich grach system ten zostanie zaimplementowany. Activision wskazało jednak, że może on być wykorzystywany w różnych gatunkach, w tym w grach wieloosobowych. Można sobie na przykład wyobrazić, że seria Call of Duty firmy Activision mogłaby skorzystać z tej funkcji. Nie wiadomo jeszcze, czy system będzie można zintegrować z grami MMO, takimi jak World of Warcraft.
Źródło(a)
Zdjęcia: Activision