Nowy przeciek z Nintendo Switch 2 bada eliminację czasu ładowania i ray tracing na poziomie PS5
Wideo przesłane przez szanowanego komentatora branży gier, Nate the Hate, zawiera kilka bardzo soczystych szczegółów na temat Nintendo Switch 2. Zrozumiałe jest, że wiele informacji pochodzi z targów Gamescom, które wydają się być źródłem wielu ostatnich przecieków na temat Nintendo Switch 2 Switch 2.
Klip rozpoczyna się od dyskusji na temat demo techniczne obejmującym zoptymalizowaną wersję The Legend of Zelda: Breath of the Wild, która rzekomo działała w rozdzielczości 4K 60 fps na sprzęcie, który został użyty do dopasowania docelowej specyfikacji Switch 2. Jednak podczas gdy niektóre sklepy skupiły się na tej imponującej wydajności wizualnej, najwyraźniej przeoczono bardzo ważny czynnik.
Wygląda na to, że Nintendo naprawdę chciało pochwalić się tym, jak czasy ładowania zostały wyeliminowane między generacjami. Coś podobnego wydarzyło się w przypadku Demo Spider-Mana które Sony przeprowadziło, pokazując, jak skrócono czasy ładowania między PS4 Pro a sprzętem reprezentującym PS5. Nate the Hate mówi o tym, że przejście z menu do zapisu w Breath of the Wild na OG Switch zajęłoby około 30 sekund, podczas gdy czas ładowania tytułu na Switch 2 był praktycznie natychmiastowy. Tak szybkie przejście wskazuje na dużą aktualizację w zakresie pamięci masowej, co nie byłoby zaskoczeniem, ponieważ obecny Switch opiera się na 32 lub 64 GB pamięci eMMC.
Sony zaoferowało ogromny skok wydajności pamięci masowej między generacjami PS4 i PS5, a ten przeciek sugeruje, że Nintendo planuje coś podobnego z następcą Switch. Kolejnym potencjalnym ogromnym skokiem dla Switch 2 byłaby obsługa RTX i DLSS. Zostało to już omówioneale wideo idzie nieco dalej, stwierdzając, że być może używana jest niestandardowa technologia DLSS 3.5, ale bez pełnego "zestawu funkcji", co powoduje pewne zamieszanie co do tego, która wersja DLSS znajdowała się na pokładzie.
Niezależnie od wersji, ta technologia Nvidii najwyraźniej pomogła w demie technicznym Switch 2 z udziałem The Matrix Awakens uzyskać rozdzielczości i efekty śledzenia promieni, które mogą nadążyć pod względem jakości za tymi produkowanymi przez PlayStation 5 lub Xbox Series X. Wyjaśniono, że w żaden sposób nie jest to Nintendo Switch 2 w żaden sposób nie dorówna wydajności PS5 lub XSX, ale może nie wyglądać zbytnio nie na miejscu w odniesieniu do porównań wydajności wizualnej.
Źródło(a)
Nate the Hate (YouTube) & @necrolipe
Obraz zwiastuna (edytowany): Nintendo & Switch 2 concept by eian