Nvidia GeForce Game Ready Driver 537.42 wprowadza rekonstrukcję promieni DLSS 3.5 do Cyberpunk 2077
Oznaczony numerem 537.42 i wydany wczoraj wraz z aktualizacją 2.0 Cyberpunk 2077, najnowszy pakiet oprogramowania GeForce Game Ready od Nvidii wprowadza DLSS 3.5 z Ray Reconstructiona także pełne wsparcie dla trzech gier. Niestety, tym razem nie ma nowych optymalnych ustawień GeForce Experience ani wyświetlaczy G-Sync.
Według Nvidii, główną atrakcją tej aktualizacji jest technologia Ray Reconstruction dostarczana przez DLSS 3.5, którą można w pełni cieszyć się w grach Cyberpunk 2077 i Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Technologia ta, jak twierdzą jej twórcy, "poprawia jakość i wyrazistość odbić, globalne oświetlenie jest jeszcze dokładniejsze, a oświetlenie dynamiczniej reaguje, zapewniając jeszcze lepsze, bardziej wciągające i realistyczne wrażenia".
Trzy gry, które otrzymają wsparcie DLSS dzięki nowemu pakietowi GeForce Game Ready to Party Animals, Witchfireoraz Warhaven. Pierwsza z nich zostanie uruchomiona z obsługą DLSS 2, podczas gdy pozostałe otrzymają optymalizacje DLSS 3. Nic dziwnego, że otrzymują również wsparcie Nvidia Reflex.
Cyberpunk 2077: Phantom Liberty są imponujące, z 4,9 razy szybszą średnią liczbą klatek na sekundę w rozdzielczości 4K przy wszystkich maksymalnych ustawieniach, porównując renderowanie oparte na DLSS 3.5 przy pełnym wykorzystaniu funkcji Frame Generation, Ray Reconstruction, Reflex i Super Resolution z natywnym renderowaniem 4K. Oczywiście wykorzystane układy GPU należą do linii RTX 4000.
Jak zwykle, nowy sterownik można pobrać za pośrednictwem oprogramowania towarzyszącego GeForce Experience lub z oficjalnej strony sterowników GeForce .
Kup Asus ROG Strix GeForce RTX 4090 OC EVA-02 Edition na Amazon