Nvidia: Porsche 911 Speedster Concept
"The Speed of Light" to nazwa demonstracji możliwości technicznych mikroarchitektury Nvidia Turing (układy Quadro RTX), która została przygotowana we współpracy z firmami Porsche i Epic Games. Celem było ukazanie w jak najlepszym świetle samochodu o nazwie Porsche 911 Speedster Concept. Efekt końcowy można zobaczyć na załączonym obrazku - widać, że wykorzystano ray tracing (chodzi o efekty świetlne, które lepiej widać na materiale filmowym).
Do przygotowania pokazu w formie filmiku wykorzystano oprogramowanie Unreal Engine 4 (dlatego pomagało studio zajmujące się tworzeniem gier komputerowych). Oczywiście odbywa się to (renderowanie) w czasie rzeczywistym, więc w krótkim czasie można przygotować zupełnie inny wariant tej próbki możliwości technicznych.
Poza oczywistą korzyścią w formie wykorzystania oprogramowania i sprzętu w branży motoryzacyjnej (to nie tylko marketing ale także ułatwienie projektowania samochodów) na całej zabawie skorzysta także wspomniany wcześniej Unreal Engine 4 (Real-Time Ray Tracing będzie dostępny dla każdego twórcy gier).
Źródło: Carscoops