OPPO zajmuje #4 miejsce w najnowszych rankingach globalnego rynku smartfonów
Według wiodącej branżowej grupy badawczej CanalysoPPO stało się "najlepiej sprzedającą się" marką smartfonów na rynku chińskim w pierwszej połowie 2023 r. i 4. najlepszą na świecie w ciągu tych samych 6 miesięcy. W tym czasie sprzedano łącznie 51,9 miliona sztuk, co stanowi 10% udziału w całym rynku.
OPPO jest znane z kilku linii konwencjonalnych smartfonów typu candy-bar, serii Seria A, wyższej klasy Renos i flagowego Find X w tym warianty. Jednak zyskuje również reputację składanych smartfonów, które mogą być najlepszą alternatywą dla tych od Samsunga na wybranych rynkach. Te prawa do chwalenia się mogły przyczynić się do pewności statusu top-5 w 1H2023, zwłaszcza w Chinach.
OPPO Find N stanowiła 31% wszystkich urządzeń składanych sprzedanych na tym rynku w pierwszym kwartale 2023 roku (1Q2023). Seria N2 Flipktóry robił duży wyświetlacz, składaną konstrukcję i powiększoną baterię przed Samsungiem Galaxy Z Flip5 uważał, że jest fajny, jest szczególnie przypisywany sukcesowi OEM w swoim sektorze rynku na całym świecie, gdzie jego udział wzrósł o 8% kwartał do kwartału w 1Q2023.
Z drugiej strony N2 Flip większe, nowsze rodzeństwo N2 Flip może mieć swój czas, aby zabłysnąć jeszcze w tym roku - zwłaszcza jeśli ten rzekomo zaawansowany, wyrafinowany Find N3 naprawdę trafi na rynek globalny i będzie sprzedawany przez siostrzaną markę OPPO OnePlus jeszcze w tym roku.
Jego wydanie może pomóc w przewidywaniach Canalys dotyczących składany rynek smartfonów, który wzrośnie z 13,1 miliona sztuk dostarczonych w 2022 roku do 19 milionów do końca 2023 roku, postępując w złożonym tempie rocznym (lub CAGR) wynoszącym 114%, aż osiągnie 55 milionów w 2025 roku.