Notebookcheck Logo

Odbiornik holowniczy Cybertruck firmy WhistlinDiesel niszczy ramę w brutalnych testach wytrzymałościowych

WhistlinDiesel dokonał poważnych uszkodzeń swojego Cybertrucka podczas przeglądu - i nie wszystko to było jego winą. (Źródło obrazu: WhistlinDiesel na YouTube)
WhistlinDiesel dokonał poważnych uszkodzeń swojego Cybertrucka podczas przeglądu - i nie wszystko to było jego winą. (Źródło obrazu: WhistlinDiesel na YouTube)
WhistlinDiesel w końcu dostał w swoje ręce Teslę Cybertruck i poddał ją chyba najbardziej brutalnej i obraźliwej recenzji. Poza zwykłymi wybrykami, Cody Detwiler nieoczekiwanie znalazł poważny problem z Cybertruckiem, gdy prosty test holowania spowodował, że hak holowniczy spektakularnie zniszczył tylny gigacasting.
E-Mobility Review Snippet Fail

Wiele zostało powiedziane na temat Trwałości Tesla Cybertruckzarówno na korzyść, jak i przeciwko elektrycznego pickupaale jest bardzo niewiele osób, które mogłyby poddać Cybertrucka takim torturom jak WhistlinDiesel (proszę obejrzeć poniżej). Podczas gdy WhistlinDiesel stwierdził, że Cybertruck ma pewne zalety, takie jak trwały korpus ze stali nierdzewnej, który zdołał wytrzymać fizyczne nadużycia, w tym eksplozje z bliskiej odległości, pojawiły się pewne dość niepokojące wady i niedopatrzenia w jakości wykonania i konstrukcji Cybertrucka.

Prawdopodobnie najbardziej niepokojącym uszkodzeniem, jakie WhistlinDiesel zdołał wyrządzić podczas swojej recenzji, było oderwanie się tylnego odlewu Cybertrucka w wyniku sił wywieranych na niego przez zaczep holowniczy. Odlewana z aluminium tylna rama pomocnicza ironicznie odłamała się, gdy YouTuber próbował uratować Forda F-150, który komicznie utknął na przeszkodzie, którą Cybertruck zręcznie usunął.

Zastosowanie mocy podczas odzyskiwania mogło być łagodniejsze, ale, jak podkreśla Detwiler, odzyskiwanie tego rodzaju jest całkowicie normalną "rzeczą dla ciężarówek", której można oczekiwać od właścicieli Cybertrucków zabierających EV w teren. Do momentu pęknięcia ramy, WhistlinDiesel był dość łagodny, jeśli chodzi o testowanie swojego Cybertrucka, ale od tego momentu sprawy potoczyły się tylko w dół.

W trakcie trwania filmu, YouTuber przeprowadza kilka brutalnych tortur na Cybertrucku, w tym swój zwykły test trzaskania drzwiami, który spowodował całkowite oderwanie się plastikowych wkładek drzwi od ich stalowych ram. Inne testy obejmowały mycie ciśnieniowe portu ładowania, co zgodnie z oczekiwaniami spowodowało problemy z ładowaniem Cybertrucka. Wziął również Cybertrucka w powietrze w bardzo nieodpowiedni sposób, co skłoniło ciężarówkę do zaprezentowania mu choinki świateł ostrzegawczych na desce rozdzielczej.

Posuwając się jeszcze dalej do absurdu, Detwiler umieścił niewielką ilość C-4 zarówno na drzwiach, jak i tylnej klapie Cybertrucka i F-150, aby porównać uszkodzenia. Cybertruck w imponujący sposób odepchnął ten atak z pewną deformacją stalowych paneli nadwozia, podczas gdy Ford F-150 doznał ogromnych uszkodzeń, z dziurami w dotkniętych komponentach.

Jak można się było spodziewać, pod koniec recenzji Cybertruck Detwilera nie był już sprawny i został zabrany do Tesli w celu naprawy w ramach przygotowań do drugiej części jego recenzji. Obecnie nie jest jasne, czy Tesla faktycznie będzie w stanie naprawić Cybertruck, ponieważ doznał on ogromnych uszkodzeń, a naprawy Cybertruck nie były w przeszłości łatwe do zdobycia.

Proszę sprawdzić Peak Design Mobile Car Vent Mount z bezprzewodowym ładowaniem Qi2 na Amazon.

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2024 08 > Odbiornik holowniczy Cybertruck firmy WhistlinDiesel niszczy ramę w brutalnych testach wytrzymałościowych
Julian van der Merwe, 2024-08- 4 (Update: 2024-08-15)