Oficjalne specyfikacje zasięgu Modelu 3 Performance przebijają własne szacunki Tesli
Tesla musiała ostatnio nieco obniżyć oficjalne szacunki zasięgu niektórych swoich pojazdów elektrycznych, ponieważ rozpoczął się nowy test zasięgu EPA.
Podczas gdy test nadal składa się z mieszanej jazdy po autostradzie i po mieście, niektóre jego elementy zostały przerobione, aby lepiej uwzględnić rzeczywiste doświadczenia kierowców w różnych warunkach.
Z zupełnie nową Teslą Model 3 Performancetrend ten uległ jednak odwróceniu. Oficjalne szacunki EPA dotyczące zasięgu potężnej wersji o mocy 500 KM są już dostępne i są w rzeczywistości wyższe niż własne szacunki Tesli i rutynowe testy, z którymi wypuściła pojazd.
EPA ocenia teraz, że Model 3 Performance z 2023 r. jest w stanie osiągnąć zasięg 303 mil na jednym ładowaniu, przy średnim zużyciu 30 kWh na 100 mil.
Tesla natychmiast przyjęła nowe szacunki dotyczące zasięgu Modelu 3 Performance i zaktualizowała specyfikacje zasięgu na swojej stronie internetowej w górę.
Dzięki nowej liczbie Model 3 Performance znajduje się teraz w panteonie pojazdów Tesli o zasięgu 300 mil. Według Elona Muska jest to wygodne minimum dla przystępnych cenowo pojazdów elektrycznych, ponieważ równoważy rozmiar i koszty baterii z rzeczywistym zasięgiem, jakiego przeciętny kierowca potrzebuje w sieci Supercharger.
Jeśli chodzi o "sweet range spot", to dla Elona Muska "Zasadniczo nie ma podróży powyżej 400 mil, podczas których kierowca i tak nie musi zatrzymywać się na toaletę, jedzenie, kawę itp." - powiedział, komentując Lucid Air lub tych chińskich producentów pojazdów elektrycznych, którzy reklamują zasięgi na północ od 500 mil, ale w znacznie bardziej hojnym lokalnym cyklu CLTC.
Proszę kupić złącze ścienne 80A Tesla Gen 2 z kablem 24' na Amazon