Okładki Cybertruck first-party są prawie potwierdzone, ponieważ okładki Tesla Model 3 i Y o wartości 8 000 USD pojawiają się w sklepie Tesla
Tesla od pewnego czasu oferuje chińskim klientom możliwość personalizacji swoich pojazdów Model 3 i Model Y, ale teraz firma rozszerzyła tę ofertę na rynki zachodnie. Okładki Tesli https://shop.tesla.com/product/8V6UDET9AWB5FJKHO1P3 oferują klientom stosunkowo niedrogi i łatwy sposób na dostosowanie swoich pojazdów i ochronę lakieru.
Obecnie Tesla oferuje oklejanie Modelu 3 i Y w siedmiu różnych schematach kolorystycznych, w tym przezroczystych - chociaż żaden z nich nie jest tak ekscytujący jak cyfrowe kamuflaże lub Ford F-150 w jakich widziano Cybertrucka. Biorąc pod uwagę różne nadruki, które Cybertruck nosił w poprzednich obserwacjach, plotki młyn plotek rozpalił się teoriami, że Tesla będzie oferować oklejenia z fabryki.
Rozszerzenie działalności w zakresie oklejania poza granice Chin potwierdza, że Cybertruck będzie dostępny w bardziej ekscytującym kolorze niż frezowana stal nierdzewna.
Biorąc pod uwagę materiał i wykończenie wybrane dla Cybertrucka - które okazałyby się trudne do naprawy w przypadku zadrapań lub zarysowań - fabryczne oklejenie byłoby prawdopodobnie rozsądną opcją dla wielu właścicieli Cybertrucka. Przezroczysta folia ochronna PPF (paint protective film), która jest również oferowana dla Modelu 3 i Y za 5000 USD, byłaby atrakcyjną opcją dla tych, którzy chcą chronić wykończenie swoich pojazdów bez poświęcania unikalnego wyglądu stali nierdzewnej.
Tesla pobiera od 7 500 do 8 000 USD za kolorowe folie, podczas gdy przezroczysta wersja kosztuje 5 000 USD.
Proszę pobrać biografię Elona Muska autorstwa Waltera Isaacsona na Amazon
$TSLA launches wraps for Model 3 and Y in seven new colors!
— Ayden Miller (@AydenMMiller) October 11, 2023
Tesla has launched wraps for the Model 3 and Model Y in the United States for the first time ever, offering seven new colors for the all-electric sedan and crossover.
“Wrap your Model 3 or Model Y in one of our premium… pic.twitter.com/UNoAowu6GE