OnePlus India oferuje nowy program gwarancyjny dla osób dotkniętych wadą ekranu z zieloną linią
OnePlus są często chwalone za ich Płynne wyświetlacze AMOLED wyświetlacze. Jednak według niektórych użytkowników Community użytkowników, ich jakość nie uchroniła ich przed przerażającą wadą "zielonej linii" w ciągu ostatnich kilku generacji. Z drugiej strony, producent OEM zaczął reagować na "problem", ogłaszając nową "dożywotnią gwarancję na ekran " dla dotkniętych klientów - choć jak dotąd tylko w jednym z głównych regionów.
Niektórzy właściciele smartfonów w Indiach mogą teraz skorzystać z bezpłatnej wymiany ekranu dla swojego przeklętego urządzenia - o ile mieszkają gdzieś zOnePlus w pobliżu. Z drugiej strony, jeśli dany smartfon osiągnął koniec okresu użytkowania (EOL), może to nie być możliwe - istnieje jednak alternatywna opcja.
Polega ona na wydaniu nowej zachęty do aktualizacji (która może być ponownie dostępna tylko za pośrednictwem OnePlus Exclusive Service Centers), która powinna pozwolić klientowi z błędem zielonej linii na zakup nowego smartfona w sklepie internetowym OEM z kuponem o wartości do 25 500 INR (~ 308 USD).
Do tego dochodzi "bonusowa" zniżka w wysokości 4 500 INR (~54 USD) - ale tylko wtedy, gdy kupon zostanie wykorzystany na zakup nowego 10R. Aktualizacja dotyczy tylko osób z wadliwymi jednostkami OnePlus 8 Pro, 8T, wanilia 9 i 9R tylko, pozostawiając 8, 9RT i 9 Pro z jakiegoś powodu.
Niemniej jednak, nowy program stanowi potencjalnie pozytywny ruch w sprawie OnePlus' zwłaszcza w zakresie utrzymania lojalności klientów nawet w przypadku powszechnego problemu z pożądanymi typami wyświetlaczy. Firma nie odpowiedziała jeszcze na pytania dotyczące tego, czy wprowadzi tę samą nową gwarancję na inne rynki, czy też nie.