Ostatnie aktualizacje Garmin mogą powodować bootloop "trójkąta śmierci" na Fenix, Forerunner i innych smartwatchach
Tylko w tym roku firma Garmin wprowadziła różne aktualizacje do wielu swoich smartwatchy. Ogólnie rzecz biorąc, ostatnie pakiety aktualizacji miały na celu usunięcie błędów, w tym jednego wydanego dla Enduro 3, Fenix E i Fenix 8 (obecnie $999.99 na Amazon) w programie Beta. Coraz więcej raportów twierdzi, że niesławny "trójkąt śmierci" powrócił, pojawiając się kilka razy w ciągu ostatnich kilku lat.
Jak pokazuje poniższy film, trójkąt śmierci opisuje sytuację, w której urządzenie do noszenia Garmin utknęło w pętli rozruchowej z widocznym tylko niebieskim trójkątem. W oparciu o wczesne raporty, ten nowy błąd występuje niezależnie od wersji oprogramowania smartwatcha. Podobnie, problem nie ogranicza się do konkretnego modelu. Zamiast tego ludzie zgłaszali, że widzieli to na smartwatchach Forerunner i Fenix różnych generacji.
Według doniesień, trójkąt śmierci może być tym razem spowodowany nieprawidłowym działaniem pliku GPE.bin, który jest aktywowany podczas uruchamiania nowej aktywności związanej z GPD. Po wykonaniu tej czynności dotknięty smartwatch ulegnie awarii, a następnie utknie w pętli rozruchowej podobnej do tej pokazanej poniżej. Firma Garmin przynajmniej przyznała się do problemu, choć na razie oferuje jedynie ogólne obejście, dopóki nie wprowadzi poprawki za pośrednictwem swoich serwerów.
Zdajemy sobie sprawę z problemu powodującego, że niektóre urządzenia utknęły na ekranie startowym lub niebieskim trójkącie. Aby rozwiązać ten problem, proszę nacisnąć i przytrzymać przycisk zasilania, aż urządzenie się wyłączy, a następnie włączyć je ponownie i zsynchronizować z aplikacją Garmin Connect lub Garmin Express. Jeśli to nie rozwiąże problemu, Proszę kliknąć tutaj, aby uzyskać więcej informacji.
Źródło(a)
Garmin, Fora Garmin & r/Garmin przez Android Authority