Firma TP Vision ogłosiła na stronie https://www.tpvision.com/blog/new-2025-philips-soundbars/ trzy nowe soundbary Philips: B8500, B8200 i B6100. Firma sugeruje, że każdy model nadaje się do innego zestawu kina domowego.
B8500, model 5.1-kanałowy o mocy 300 W, został zaprojektowany do współpracy z najnowszymi telewizorami Philips MLED950 i OLED810. Przy wymiarach 900 x 65 x 105 mm (~35,4 x 2,6 x 4,1 cala), eliptyczny głośnik został zaprojektowany tak, aby pasował do centralnej podstawy telewizora i ma wykończenie Satin Chrome Sheen. Jest on wyposażony w dwa 2,25-calowe przetworniki i dwa kolejne 2-calowe przetworniki dla kanałów bocznych. Dołączony subwoofer ma 8-calowy przetwornik i może być ustawiony poziomo lub pionowo. Ten soundbar posiada port HDMI 2.1 FRL, co oznacza, że obsługuje 4K@120Hz passthrough oraz łączność bezprzewodową Bluetooth 5.4.
B8200 to bardziej kompaktowy 2.1-kanałowy głośnik o wymiarach 81 x 37 x 42 mm (3,2 x 1,5 x 1,7 cala), ponownie przeznaczony do telewizorów z centralną podstawą. Każdy kanał soundbara posiada głośnik wysokotonowy i pełnozakresowy przetwornik racetrack o łącznej mocy 160 W RMS. Obok tego znajduje się subwoofer o mocy 120 W, wyposażony w dwa przetworniki. Ten średniej klasy system oferuje Bluetooth 5.3 i port HDMI 2.1 TMDS.
Najmniejszym modelem jest B6100, który mierzy 600 x 65 x 105 mm (~23,6 x 2,6 x 0,6 cala). Jako taki, ten 2.1-kanałowy system nadaje się do telewizorów o przekątnej od 48 do 55 cali. W soundbarze znajdują się dwa 2,25-calowe przetworniki o mocy 200 W RMS i towarzyszący im subwoofer o mocy 120 W. Podobnie jak B8500, obsługuje Bluetooth 5.4, ale z portem HDMI 2.1 TMDS.
Wszystkie trzy modele obsługują Dolby Atmos i DTS:X i mogą być zdalnie sterowane za pomocą aplikacji Philips Entertainment. Soundbar Philips B6100 zostanie wprowadzony na rynek jako pierwszy w maju. B8200 zostanie wydany w sierpniu, a topowy model B8500 pojawi się kilka tygodni później we wrześniu w cenie około 350 euro. Firma nie ogłosiła jeszcze cen dwóch mniejszych modeli, które mają pojawić się na różnych rynkach na całym świecie.