Notebookcheck Logo

Pierwsza całoroczna opona do samochodów elektrycznych Vredestein Quatrac Pro EV o zwiększonym zasięgu

Dedykowana opona całoroczna EV z linii Quatrac Pro (zdjęcie: Vredestein)
Dedykowana opona całoroczna EV z linii Quatrac Pro (zdjęcie: Vredestein)
Dzięki znacznie niższym oporom toczenia niż w przypadku modelu przeznaczonego do samochodów napędzanych gazem, Quatrac Pro EV firmy Vredestein jest pierwszą całoroczną oponą zaprojektowaną z myślą o wyższym momencie obrotowym i większej masie pojazdów elektrycznych. Opona dedykowana pojazdom elektrycznym charakteryzuje się "starannie zoptymalizowaną mieszanką polimerów", niższą wagą i rowkami zaprojektowanymi z myślą o większych obciążeniach podczas pokonywania zakrętów.
E-Mobility

Po ulepszone części zawieszenia Teslifirmy z rynku wtórnego wprowadzają teraz na rynek opony dedykowane pojazdom elektrycznym, zaprojektowane specjalnie z myślą o wyższym momencie obrotowym i większej masie. Okrzyknięta pierwszą europejską oponą całoroczną stworzoną od podstaw dla samochodów elektrycznych, opona Quatrac Pro EV firmy Vredestein oferuje znacznie niższe opory toczenia dzięki wyjątkowej "zoptymalizowanej mieszance polimerów czwartej generacji i "inteligentnej" krzemionki w bieżniku".

Opona Vredestein Quatrac Pro EV została stworzona z myślą o maksymalizacji zasięgu akumulatorów pojazdów elektrycznych i hybrydowych, zapewniając zarówno lepszy opór toczenia, jak i lżejszą konstrukcję dzięki niżej położonemu wierzchołkowi, odchudzonym ściankom bocznym i lżejszemu opasaniu. Nie tylko to, ale także większe obciążenie na zakrętach, na które narażone są opony pojazdów elektrycznych, zostało uwzględnione poprzez strome rowki wzdłużne, przy jednoczesnym poszerzeniu zewnętrznego barku, aby pokonać siły deformacji i zapewnić lepsze prowadzenie w każdych warunkach pogodowych, w tym na śniegu lub deszczu.

Samochody elektryczne oferują znacznie większą siłę obrotową przy ruszaniu na zimno niż starsze pojazdy zasilane gazem, a ten maksymalny moment obrotowy od samego początku stanowi dodatkowe obciążenie dla zawieszenia i opon, o czym może zaświadczyć niejeden właściciel samochodu elektrycznego, co wymaga innego podejścia do rozwiązań stosowanych na rynku wtórnym

W rzeczywistości, niemieccy inżynierowie z Meyle opracowali dostępne na rynku wtórnym wahacze i tuleje do Modelu 3 i Modelu Y, które są bardziej wytrzymałe niż te, które są dostępne na rynku wtórnym które są twardsze niż podatne na korozję odpowiedniki OEM Tesli właśnie dlatego, że ich zdaniem oryginalne komponenty nie są w stanie wytrzymać złośliwych sił momentu obrotowego i większej masy tych pojazdów elektrycznych z wystarczającą trwałością, co skutkuje niesławnym skrzypieniem i grzechotaniem zawieszenia Tesli.

Teraz to samo może dotyczyć gumy do samochodów elektrycznych, ale ci, którzy chcą wypróbować pierwszą w Europie całoroczną oponę do samochodów elektrycznych, będą mogli kupić Vredestein Quatrac Pro EV już w przyszłym miesiącu, podczas gdy aftermarketowe zawieszenie Modelu Y firmy Meyle pojawi się dopiero w 2023 roku. Dokładna cena i rozmiary opony Vredestein Quatrac Pro EV będą dostępne bliżej premiery, mówią właściciele marki z Apollo Tyres.

Pobierz całoroczną oponę samochodową MICHELIN CrossClimate2

Źródło(-a)

Please share our article, every link counts!
Mail Logo
> laptopy testy i recenzje notebooki > Nowinki > Archiwum v2 > Archiwum 2022 11 > Pierwsza całoroczna opona do samochodów elektrycznych Vredestein Quatrac Pro EV o zwiększonym zasięgu
Daniel Zlatev, 2022-11-27 (Update: 2024-08-15)